סינדרלה ושמה: מ.כ צופי חיפה

הקבוצה מליגה ג' מחוז שומרון הדהימה שניצחה 2:0 את הפועל בועיינה מליגה א' צפון במסגרת סיבוב ז' בגביע המדינה. חנא פרהוד מאמן הקבוצה: "אין יותר כיף מזה שכל המדינה מדברת על המועדון".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 19-10-2022
  • 11:30

מ.כ צופי חיפה מליגה ג' שומרון הדהימה אמש (שלישי) במסגרת סיבוב ז' בגביע המדינה את הפועל בועיינה מליגה א' צפון בתוצאה, 2:0. הקבוצה שהוקמה הקיץ ופתחה את עונת המשחקים בכושר מצוין בליגה הגיעה למשחק כאנדרדוג במטרה להפתיע ולהעפיל לסיבוב הבא בגביע המדינה בהשתתפות קבוצות ליגת העל. על כר הדשא הירוקים-שחורים, המשיכו להרשים. רוברט ארחיל העלה את צופי חיפה ליתרון במחצית הראשונה, 1:0. במחצית השנייה שער של  שאדי חג'וג' סגר את העניין והעלה את הקבוצה מליגה ג' לסיבוב הבא על חשבונה של הפועל בועיינה.

 

חנא פרהוד מאמן מ.כ צופי חיפה אמר לאחר המשחק: "אין יותר מדהים מזה. עשיתי את זה לכל מיני מעדונים בארץ בליגות הנמוכות, היום אני עושה את זה למועדון שלי. אין יותר כיף מזה שכל המדינה מדברת על המועדון בן ה-3 חודשים מקווה שאנשי העסקים בחיפה יעזרו לנו להגיע למטרות".

 

 

שחקני מ.כ צופי חיפה. הסינדרלה של גביע המדינה. צילום: עמוד הפייסבוק מ.כ צופי חיפה

 

ניצחון מול יריבה מליגה א'. האמנת שתנצחו ?

 

"ברור, שאני על הקווים הכל יכול להיות. אני תמיד מחדיר אמונה ומוטיבציה בשחקנים שלי. לא יכול להיות שאני כל שנה במעמדים האלה ועם העליות שלי אני יודע טוב מאוד מה אני שווה".

 

אחרי ההצלחה בליגה ובמשחקי גביע המדינה. לאן פניה של צופי חיפה ?

 

"צופי חיפה נבנתה בשביל לעלות ליגה, הגביע זה בונוס. יש נקודה חשובה שאני מאמן זמני בקבוצה עד שאני הולך ליעד הבא שלי, כל עוד אני בלי קבוצה רק אני אאמן את הקבוצה".

 

חנא פרהוד, הישג מרשים למ.כ צופי חיפה. צילום: עמוד הפייסבוק מ.כ צופי חיפה

הוסף תגובה
תגובות