הקהל הירוק הגיע בהמוניו, כפ"ס הפסידה למכבי פ"ת 1-3

מאות אוהדי כפ"ס הגיעו למשחק המסקרן בין הפועל כפר סבא ומכבי פתח תקווה מוליכת הטבלה. פ"ת ניצחה 1-3 משערים של אילייה שקורין, טל בן חיים ומוטי ברשצקי. לכפ"ס כבש אוהד חזות שהעלה את כפ"ס ליתרון. האוהדים העניקו זר פרחים לעומר פדידה, הסמל האחרון שלהם

  • על ידי: יקיר קינד
  • 29-10-2022
  • 08:05

מכבי פ"ת מוליכת הטבלה אספה ניצחון נוסף בחוץ מול השכנה מכפר סבא ונותרה בראש הטבלה אחרי המחזור ה-11 בליגת המשנה. 

 

מאות אוהדים כפר סבאים שבדרך כלל לא מגיעים למשחקי הבית וחלקם מחרימים את המשחקים בעקבות הנתק של ההנהלה, הגיעו למפגש מול מכבי פ"ת בעיקר כדי לתת כבוד לסמל האחרון שלהם, עומר פדידה שמשחק במדים הכחולים.

 

דווקא הירוקים עלו ראשונים ליתרון בדקה השמינית מרגליו של אוהד חזות, אבל הוא לא החזיק יותר מידי זמן ואילייה שקורין קבע את השוויון, 1-1.

 

האורחים הפכו את התוצאה בדקה ה-29 כשטל בן חיים, עוד אחד שגדל אצל כפ"ס, הפך את הקערה על פיה, 1:2.

 

שלוש דקות לפני הירידה להפסקה מוטי ברשצקי ביסס את היתרון של המלאבסים כשלא התקשה מול ההגנה החלשה של היריבה וקבע 1:3, תוצאה שהחזיקה עד לסיום.

שחקני הפועל כפ"ס. האוהדים רוצים ליגת העל. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. פייק ניוז (שלמה 29-10-2022, 09:18)
    חייב לתקן אתכם-אכן האוהדים הגיעו לתת כבוד לקפטן והסמל האחרון שנשאר מהקבוצה שלנו, שנזרק בבושת פנים על ידי בעלי הקבוצה. האוהדים לא רוצים לעלות ליגה , אלא רוצים שינוי בהנהלת הקבוצה מיידית! מעדיפים ללכת לפירוק או לרדת ליגה א׳ והכל יתקבל באהבה ברגע שהם יעופו מהקבוצה! האוהדים באו למחאה והבריחו את הבעלים הביתה כבר במחצית