תחזית ליגה לאומית - מחזור 15

סוכן השחקנים מומו ניסטל אשר אימן שנים רבות בליגה א' ובליגה הלאומית בטור לקראת המחזור ה-15 בליגה הלאומית. מכבי פתח תקווה תשמור על הפסגה מול עירוני טבריה ? בני יהודה בקרב תחתית מול אחי נצרת ונוף הגליל יוצאת לאשדוד למשחק על שש נקודות. שווה לקרוא....

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-12-2022
  • 09:58

הפועל עפולה - הפועל עכו


איזה משחק מצפה לנו מצד אחד אלון זיו שמשחק התקפי ושחקניו כל משחק כובשים , המנוע של הקבוצה איהאם שחאדה הגיע מליגה א ומוכיח שהוא בורג חשוד מאוד במערך, מצד שני עפולה אחרי ניצחון ענק על הפועל ת"א ינסו להמשיך את המומנטום וסוף סוף לנצח קבוצת צמרת , יהיה צמוד מאוד.

הפועל עפולה תנצח.

 

מכבי פתח תקווה - עירוני טבריה 


משחק מעניין מאוד של הקבוצות שכבשו הכי הרבה הליגה. מכבי פ"ת עם 28 שערים וטבריה עם 23 שערים לכן מצפה לנו חגיגה של כדורגל , אלירן חודדה מאמן מצויין שיודע להתאים את קבוצתו ליריבה לכן יהיה משחק אדיר.

תיקו,חלוקת נקודות בין הקבוצות.


הפועל כפר סבא - רמת השרון 


עומר פרץ עשה ניצחון הרואי על חשבון הפועל חדרה ויהיה לו קשה מאוד להחזיר את שחקניו לקרקע , רמת השרון תגיע אחרי הפסד ביתי ליפו והמאמן יודע שיש לו צאנ'ס לתפוס את כפר סבא נפוחה ולעשות ניצחון ענק.

ניצחון לרמת השרון.


הפועל אום אל פאחם - הפועל פתח תקווה


משחק עם שני מאמנים מצויינים שדוגלים בהתקפה ויש להם חלוצים גדולים. מצד אחד עידן שמש שנתן צמד נגד טירה מצד שני סרדל שנתן צמד נגד מכבי ת"א מצפה לנו משחק עם שערים רבים. כדי מאוד לשים לב לכישרון הצעיר מאום אל פאחם בשיר בהגאת.

תיקו, חלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

מס כפר קאסם - הפועל רמת גן 


משחק קשוח מאוד, כפר קאסם אחרי ניצחון ענק שבוע שעבר על ראשל"צ מנגד רמת גן התפרקה וקיבלה 4 מאום אל פאחם, אבל דור לוי מאמנה הצעיר יכין ביצת הפתעה ויעשה ניצחון ענק.

ניצחון להפועל רמת גן.


בני יהודה ת"א - מכבי אחי נצרת 


מי היה מאמין שמחזור 15 בני יהודה תהיה שותפה למשחק תחתית לוהט, אלישע לוי מתחיל להבין שבליגה לאומית הכל קשה וגם ניצחונות מכוערים כמו בשבוע שעבר בנוף הגליל חשובים מאוד מנגד אחי נצרת שכבר כמה שנים רצה עם אותם שחקנים כמו גיל סלם , אנס דבור והקפטן אמג"אד סולימאן אני צופה התפוצצות של בני יהודה וניצחון חלק.

ניצחון לבני יהודה ת"א.


מכבי קביליו יפו - הפועל ראשל"צ 


איזה כיף לראות את חלוצה של יפו דובב גבאי ממציא את עצמו מחדש וכובש בצרורות. מנגד ראשל"צ יום עסל יום בסל אי אפשר לדעת על איזה צד קם מאמנם עמיר נוסבאום ומה הוא מתכנן לצופים.

ניצחון להפועל ראשון לציון.


א.ס אשדוד- הפועל נוף הגליל 


משחק מאוד חשוב לנוף הגליל ומאמנה ירון הוכנבויים, השחקנים של נוף הגליל נתנו פייט למכבי חיפה ועם יהיו גברים ויתנו אותו פייט נגד אשדוד אז הם יחזרו עם ניצחון ענק ויחגגו כל הדרך חזרה לצפון .

ניצחון להפועל נוף הגליל.

מומו ניסטל, בטור לקמחזור ה-15 בליגה הלאומית

הוסף תגובה
תגובות
  1. תודה מומו (אביב 15-12-2022, 12:36)
    איהאם שחאדה לא רק מנוע של הקבוצה ולא רק בורג חשוב הוא פשוט מעל הליגה