המכתש גבעתיים מארחת את הפועל לוד

בסוף השבוע ייערך מפגש צמרת בליגה ב' דרום א'. המכתש גבעתיים תארח את המוליכה הפועל לוד, המארחת בעונה ראשונה בליגה ב' רושמת סיבוב ראשון מצוין במקום הרביעי בליגה תוך שהיא מקדימה את קבוצות ותיקות בליגה. פשחצקי: "אנחנו משחקים בשביל ניצחון מהמשחק הראשון וככה עד האחרון השנה".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 25-01-2023
  • 18:24

המחזור ה-20, במוצאי שבת תארח המכתש גבעתיים במגרשה את המוליכה הפועל לוד למפגש צמרת מסקרן. המארחת עלתה בסיום העונה שעברה לליגה ב' רושמת עונה מצוינת. הקבוצה מדורגת במקום ה-4. במסגרת המחזור האחרון הפסידה הקבוצה 1:3 להפועל מחנה יהודה. קודם ניצחה הקבוצה 1:3 את בית"ר רמת גן. האורחת מלוד, יוצאת למשחק החוץ מול המכתש לאחר 2 תוצאות תיקו. במחזור האחרון, 1:1 מול עירוני בית דגן וקודם 0:0 מול הפועל מחנה יהודה. בסיבוב הראשון ניצחה הפועל לוד בתוצאה 0:3.

 

 

קרלוס צ'קאנה, יכבוש מול הפועל לוד ? צילום: מיכאל חי

 

אלדר פשחצקי שוער וממקימי הקבוצה, המכתש גבעתיים התייחס לקראת המשחק: "הפועל לוד כבר עלתה ליגה ובצדק רב היא הקבוצה החזקה בליגה , אני לא זוכר קבוצות שעלו במאזנים כאלה ואני חושב שעשו שם נכון שהם העבירו את 90% מהמשחקים  שלהם בסיבוב הראשון למגרש שלהם כי הוא תפור למידות של השחקנים והשיטה שלהם כי יש המון מגרשים צפופים בליגה הזו שמשפיעים על הקבוצות האיכותיות יותר בד״כ וזה גם מה שיפה בלגיה הזו שהיא באמת כדורגל ישראלי טהור עם הרבה מועדונים מיתולוגיים ואותנטים.   לגבינו אנחנו מקווים לסיים את העונה בחמישייה הראשונה עברנו מכת פציעות רצינית ואפילו עכשיו יש לנו בעיה כי השוער ששיחק והיה מצויין בחודשיים האחרונים רועי סטרשנוב עם מתיחה וגם אני עם קרע במיניסקוס בהחלמה , אנחנו השנה רק עלינו ועד עכשיו סה״כ עושים עונה מצויינת ביחס לתקציבים בליגה ומגיע מלוא הקרדיט לעידן ליטבק שהוא מעבר למאמן בשביל המכתש גבעתיים ואני הכי שמח שהצלחנו להחתים אותו התחיל העונה".

 

 

 

אלדר פשחצקי, ממקימי הקבוצה. צילום: יח"צ

 

 

אפשר לנצח? ניצחון שלכם והמאבק נפתח ?

 

"אפשר לנצח כל משחק , אמנם ברור שלוד הקבוצה הטובה בליגה אבל אם תעבור על סגל השחקנים שלנו והמאמן אתה תבין שאנחנו לא סתם נמצאים במיקום הגבוהה שאנחנו ותמיד אנחנו משחקים בשביל ניצחון מהמשחק הראשון וככה עד האחרון השנה".  

 

 

שחקני המכתש גבעתיים חוגגים. צילום: מיכאל חי

 

מגיע להפועל לוד לעלות או לכם ?

 

"שוב מגיע ללוד לעלות והיא לדעתי כבר עלתה , אנחנו השנה לראשונה מתנהלים בצורה מקצועית כמועדון מבחינת כמות אימונים ומשכורות וכל ההתנהלות השוטפת של היומיום וזה דבר שחדש לנו ההנהלה של המכתש גבעתיים, חובה וצריך להבין שעד לפני שנה עלינו מליגה ג עם אימון בשבוע וקבוצה בהתנדבות מלאה(שזה משהו חריג כי יש למשל בצפון קבוצות שמשקיעות מאות אלפים ולא עולות מליגה ג)  וההבדלים הם מטאורים ואני חושב שאנחנו מתמודדים מצויין, החדר הלבשה שלנו זה תענוג וכל שחקן נהנה להגיע לכל אימון וכיף לכל אחד מהם להיות חלק מהמכתש, העונה ננסה להישאר בעמדת הפלייאוף ולהגיע אליו עם סגל מלא ואז אני בטוח שלאף אחד לא יהיה נעים לשחק נגדנו. בעונה הבאה המכתש גבעתיים תעלה ליגה , יש מאחורי הקבוצה הזו אנשים מדהימים שדואגים לה ועל אף שאין תמיכה עירונית ויש בעיית מגרשים אנחנו כאן כדי להישאר ולא לאפיזודה חולפת, אנחנו רוצים לקרב יותר את הקהילה בגבעתיים לקבוצה וכבר יש המון התעניינות והגעה של ילדים ותושבי העיר ומגיע כל הקרדיט לבר הרומר בראשות צחי משה ,ירון בכנהיימר ואבי סופר ולבעלי חברת פתרונות פיננסים דיסקונטו גל צבי שהם האמא והאבא של המועדון הזה".

שחקני המכתש גבעתיים, עונה מרשימה לקבוצה. צילום: מיכאל חי

הוסף תגובה
תגובות
  1. רגב לא יעלה (אבי -רמלה 25-01-2023, 21:50)
    הלואי רגב לא יעלה
  2. אני אוהד המכתש (קודם פארטיות אחר כך ניצחונות 26-01-2023, 09:10)
    ניתן לראות כושר גופני ברמה גבוהה המאמן ליטבק והעוזר שלו שהוא גם מאמן הכושר מתי עשור עושים עבודה מצויינת
  3. המשחק ביום ראשון בערב (שי יעקובי 27-01-2023, 21:20)
    המשחק ביום ראשון בערב. לא במוצאי שבת.