תחזית ליגה לאומית מחזור 22: סוכנות השחקנים JB SPORT MANAGEMENT

סוכנות השחקניים JB SPORT MANAGEMENT בתחזית של הליגה הלאומית לקראת המחזור ה-22, בו מארחת המובילה מטבריה את הפועל פ"ת השלישית ואילו השנייה מכבי פ"ת מארחת את עפולה. ומה לגבי התחתית? מי ינצח במשחק המסקרן בין נוף הגליל והפועל ר"ג? שווה לראות את התחזית של הליגה הלאומית למחזור הקרוב

  • על ידי: סוכנות השחקנים jb sport management
  • 26-01-2023
  • 10:41

ונעבור למשחקים: 

 

הפועל נוף הגליל - הפועל ר"ג

מאבק תחתית לוהט בין שתי קבוצות עם ההגנות החלשות בליגה. נוף הגליל ספגה 36 שערים והפועל ר״ג 33 שערים. בשבת האחרונה פיטרה נוף הגליל את המאמן ירון הוכנבוים ומינתה את גיא דיין למאמנה הזמני, שיזרים דם חדש לקבוצה. נוף הגליל תנצל את יתרון הביתיות ותנצח את הפועל ר"ג ותפתח מחדש את המאבק נגד הירידה. 

 

חוליו סזאר מטבריה, יוביל את קבוצתו לניצחוןעל הפועל פ"ת? צילום: חגאג רחאל

 

עירוני טבריה - הפועל פ"ת

משחק צמרת גדול, כאשר שתי נקודות מפרידות בין הראשונה טבריה לשלישית הפועל פ״ת שלזכותה 38 נקודות, עם אותו מספר נקודות של השנייה בטבלה מכבי פ״ת. הפועל פ״ת מגיעה למשחק עם מומנטום אדיר לאחר הניצחון בדרבי - היא תמשיך את המומנטום המצוין ותנצח גם את טבריה בחוץ. 

 

מכבי פ"ת - הפועל עפולה

לאחר ההפסד להפועל פ"ת בשבוע שעבר בדרבי, מכבי פ״ת תהיה חייבת לנצח בשביל להישאר בצמרת הגבוהה, הפועל עפולה ממקומת במקום ה-9 בטבלה, רחוקה 9 נקודות מהקו האדום. הבדלי הרמות והיתרון הביתיות יכריעו את המשחק ומכבי פ"ת תנצח. 

 

בני יהודה ת"א - מ.ס. כפר קאסם

לאחר הניצחון הגדול והמפתיע בשבוע שעבר של בני יהודה על הפועל אום אל פאחם באצטדיון השלום לעיני הקהל המקומי, תפגוש הקבוצה מהשכונה את מ.ס כפר קאסם שנמצאת מתחת לקו האדום. כפר קאסם פעילה מאוד בחלון ההעברות והתחזקה בכמה שחקנים, האחרון ביניהם הוא החלוץ עדן הרשקוביץ שיהווה כח משמעותי לקבוצה. כפר קאסם חייבת לנצח בשביל להתרחק מהתחתית ואני מאמין שהם ינצחו. 

 

אוהדי טבריה, רוצים לחגוג בסיום העונה. צילום: חגאג רחאל. 

 

הפועל כפ"ס - מכבי יפו

לאחר 4 הפסדים רצופים של מכבי קביליו יפו  בחודש החולף, במחזור האחרון חזרה למסלול הנצחונות כשניצחה את משחק הצמרת נגד הפועל עכו. כפר סבא נמצאת במקום ה-11 בטבלה ורחוקה 8 נקודות מהקו האדום. לכפ"ס יש יתרון ביתיות, המגרש בכפ"ס סופג נקודות ויפו קבוצה יותר איכותית. מאמין שיסתיים בתיקו. 

 

הפועל עכו - הפועל רמת השרון

לאחר ההפסד בשבוע שעבר במשחק הצמרת נגד קביליו יפו, הפועל עכו תפגוש את הפועל ניר רמת השרון שנמצאת במקום ה-12 בטבלה, 5 נקודות מעל הקו האדום. עכו חייבת לנצח בשביל להישאר במאבק הצמרת, כאשר גם רמת השרון חייבת לנצח כדי לא להסתבך. משחק מעניין שאני מאמין שעכו ינצחו בו.

 

אוהדי אשדוד, חולמים על נס ובעיקר רוצים ניצחון מפתיע על אום אל פאחם. צילום: מדיה אשדוד.

 

מכבי אחי נצרת - הפועל ראשל"צ

משחק אמצע טבלה בין אחי נצרת להפועל ראשון לציון. אחי נצרת ממקומת במקום ה-10 עם 28 נקודות, ראשון לציון ממקומת במקום ה-7 עם 30 נקודות. לדעתי משחק שקול שיסתיים ללא הכרעה. תיקו. 

 

א.ס. אשדוד - הפועל אום אל פאחם

לאחר ההפסד המאכזב בשבוע שעבר נגד בני יהודה באצטדיון השלום, מגיעה הפועל אום אל פאחם למשחק חוץ באשדוד נגד האחרונה בטבלה אס אשדוד שברשותה 5 נקודות בלבד - והיא ברך הבטוחה לליגה א'. אום אל פאחם קבוצה מצויינת והיא עדיפה על אשדוד ולכן היא גם תנצח. 

תחזית ליגה לאומית של סוכנות השחקנים jb sport management

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק עכו יעלו (רק עכו 26-01-2023, 14:11)
  2. עכו מנצחים וטבריה ופת תיקו (רק עכו 26-01-2023, 14:12)
  3. לא מפסידים לאום אל פאחם (אדום 27-01-2023, 07:34)