סיכום מחזור 20: ליגה ב' צפון ב'

המחזור ה-20 בליגה ב' צפון ב' הגיע ואיתו משחקים נהדרים. ערערה מנצחים את בין שאן, אום אל פאחם לא מרחמים על טירת הכרמל ומוסמוס לא מתקשים נגד בני פרדיס. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 29-01-2023
  • 09:21

הפועל בית שאן – הפועל בני ערערה 2-1

שחקני ערערה מצליחים לגנוב ניצחון חוץ מבית שאן, שגורם לשאול דה צוקרל מאמן הקבוצה לשים את המפתחות. מחמיד מערערה מעלה את האורחים ליתרון ראשון לאחר 8 דקות של כדורגל בלבד, 20 דקות לאחר מכן לואיס זומה משווה, אך לאחר חמש דקות, אוראל יהודה מבית שאן כובש שער עצמי ומשם כבר המארחים לא הצליחו לחזור.

 

שאול דה צוקרל - שם את המפתחות (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

מ.ס. טירת הכרמל – צעירי אום אל פאחם 2-0

האורחים מאום אל פאחם רושמים ניצחון חשוב ולוקחים לשחקניו של מאור סיסו שלוש נקודות יקרות. אחמד ג'בארין הבקיע ראשון עם דיוק מהנקודה הלבנה בדקה ה-64. מועמר קראקה הבקיע את השער השני שבע דקות לאחר מכן וסגר את הבסטה.

 

מכבי אחווה פרדיס – איחוד בני כפר קרע 2-2

במשחק מותח והפכפך בין פרדיס לכפר קרקע כל קבוצה לוקחת נקודה בסיום מותחן עם ארבעה שערים נפלאים. האורחים עלו ראשונים ליתרון לאחר 11 דקות של כדורגל משער של אמיר נפאע. המארחים הפכו את התוצאה במחצית השנייה מצמד של איחמאם מרעי, אך פנדל מדויק של מחמוד יוסף בדקה ה-89 העניק למארחים נקודה יקרה וחשובה.

 

הפועל בני מוסמוס – הפועל בני פרדיס 0-1

שחקניו של נסים אגרביה חמים ורושמים ניצחון נוסף, הפעם על שחקני בני פרדיס. מוחמד כבהה כבש את שער הניצחון בדקה ה-43 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. בטן הטבלה צמודה, ככה שניצחון/שניים של פרדיס יעמידו אותה במקום הרבה יותר טוב בטבלה.

 

 

מכבי אחי איכסל – מכבי נווה שאנן 1-3

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – הפועל טירת הכרמל 0-0

שחקני כפר קרע - היו קרובים לניצחון (צילום: דוברות בני כפר קרע)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחח (הזוי 29-01-2023, 11:47)
    השופט במשחק של מוסמוס נגד פרדיס היה בן דוד של בלם מוסמוס הזוי ברמות גול מנבדל ברור שריקות שרק אלוהים יודע מאיפה איגוד השופטים!!!!!!!!?????