אבל כבד: עמי פזטל הלך לעולמו

אבל כבד בכדורגל הישראלי בכלל ובליגות הנמוכות בפרט כאשר עמי פזטל יו"ר שמשון תל אביב ב50 שנה האחרונות ואב בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ושדרן שירים ושערים המיתולוגית הלך הבוקר לעולמו בגיל 86. אתר גולר משתתף בצער המשפחה ההלוויה תתקיים היום ב 16:00...יהיה זכרו ברוך..

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-02-2023
  • 08:45

אבל כבד נפל הבוקר על הכדורגל הישראלי בכלל ועל הליגות הנמוכות ושמשון ת"א בפרט כאשר עמי פזטל, היו"ר המיתולוגי של שמשון ת"א ואשר מלווה את המועדון ב 50 השנים האחרונות הלך הבוקר לעולמו כשהוא בן 86. ההלוויה תתקיים היום, יום שלישי בשעה 16:00 בבית העלמין נחלת יצחק בת"א. .   יהיה זכרו ברוך. 

 

ההתאחדות לכדורגל מרכינה ראש עם פטירתו של עו"ד עמי פזטל. יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "עמי פזטל, מגדלור של חכמה, אהבת האדם והמשחק, היה לא רק פס הקול של הכדורגל הישראלי בזכות תרומתו ארוכת השנים לתוכנית ׳שירים ושערים׳, אלא גם אבן יסוד במועדון הכדורגל שמשון תל אביב ובמשך עשורים כדיין בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. עמי, חבר יקר של כולנו, הכיר היטב כל רובד בחברה הישראלית ובכדורגל שלנו ותמיד האמין בתרומה הגדולה של המשחק להתפתחות האדם ולחברה בה הוא פועל. נועם הליכותיו, חכמתו, ידיעותיו המשפטיות וחיוכו הנצחי הפכו אותו לאדם משכמו ומעלה, שתמיד הרגיש בן בית בהתאחדות לכדורגל והיה אהוב על כל מי שפגש אותו. אשרינו שזכינו להיות חלק ממפעלות חייו. תהא מנוחתו עדן".

 

רועי עובדיה משמשון ת"א מסר:"מועדון שמשון תל אביב אבל וחפוי ראש עם לכתו של אבינו היקר והאהוב עמי פזטל. עמי פזטל היה המצפן, מורה הדרך, המנהיג ומתווה החזון של מועדון שמשון תל אביב. פעילותו של פזטל עם שחקנים צעירים בגילי הילדים ונוער הינה מופת חינוכי וערכי. עמי היה מורה רוחני גם לאלו שסיימו את תפקידם בקבוצה ובהנהלה. נזכור את עמי ותרומתו האדירה וננציח את שמו ופועלו בדרך המכבדת והראויה לו.יהי זכרו ברוך."

עמי פזטל, אחד הגדולים והאהובים בליגות הנמוכות. יהיה זכרו ברוך..

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמשון תל אביב (יוסי דורני 14-02-2023, 09:08)
    היה לי הזכות להיות אוהד שמשון ת"א ב50 שנות חיי רוצה אני להודות לעמי פזטל על כל מה שעשה למען הקבוצה
  2. אבל כבד ירד על משפחת שמשון תל אביב (דרור קעטבי 14-02-2023, 11:56)
    אבא שלנו עמי היקר באדם איך הלכת בפתאומיות והשארת אותנו יתומים מוכי הלם משתתפים בצער המשפחה
  3. ממש יום אבל לאומי לאוהדי הכדורגל בישראל (אלי 17-02-2023, 15:13)
    אני אישית גדלתי עליו ואין שבת שלא הייתי מאזין לו ומתעדכן בתוצאות משחקי הכדורגל. יהי זכרו ברוך. .