"אין ספק שיש ירידת מתח בקבוצה"

כך אמר נסים אגרביה, מאמן הפועל בני מוסמוס לקראת המשחק האחרון בליגה הסדירה. שחקניו של אגרביה יפגשו את הפועל בית שאן, אבל הראש שלהם מתכונן לפליאוף בלבד. אגרביה: "מי שתבוא יותר מוכנה תנצח".

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 29-03-2023
  • 08:06

בצמרת ליגה ב' צפון ב' יש קרב לא פשוט בין שלושת הראשונות. נכון להיום, הפועל בני מוסמוס ממוקמים במקום השלישי, אך לפני הפליאוף יש להם משחק נגד הפועל בית שאן.

 

נסים, הקבוצה מוכנה לקראת משחק הליגה האחרון ?

 

"אין ספק שיש ירידת מתח לקראת סוף הליגה הרשמית. כולם יודעים שהמשחק מול בית שאן הוא לפרוטוקול בלבד, אך חייבים לבוא דרוכים בשביל המשכיות בשלבי הפליאוף".

 

אגרביה. (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

מה מחכה לכם אחרי המשחק ?

 

"אנחנו נפגוש את איכסל, קבוצה מאוד חזקה עם שחקנים מאוד מנוסים ולצערי השנה לא הצלחנו לנצח אותם בליגה, אך אני מקווה שנעשה זאת בפלייאוף".

 

אתה מרגיש שהקבוצה מוכנה ?

 

"הצום מאוד משפיע על השחקנים, אך הקבוצה שתבוא יותר מוכנה תנצח".

 

שחקני בני מוסמוס - מתכוננים למחזור האחרון (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נכשלת ברגעי האמת... (עבד אגבאריה 29-03-2023, 08:59)
    עם כל הכבוד בכדי להגיע לפליאוף לא הייתם צריכים כל ההשקעה, נפלת במשחקים מכריעים שבהם תפקיד המאמן הוא שעושה את ההבדל, עדיף לך לקחת פסק זמן או לשנות קבוצה שרוצה להשאר בליגה קבוצת צמרת לא תגיע איתך לשום מקום, קבוצת צמרת צריכה להיות התקפית שוטפת את המשחק מניעה את הכדור ומגיעה להמון מצבים, אצלך הכל היה הפוך קבוצה פיזית לא מניעה לא מגיעה להרבה מצבים מבקיעה שער ומתגוננת. תשנה גישה אדון נסים. חומר למחשבה.