סיכום מחזור 30: ליגה ב' צפון ב'

המחזור האחרון של ליגה ב' צפון ב' בליגה ואיתו משחקים לא פחות ממרגשים. צעירי אום אל פאחם מנצחים בבאקה ועולים רשמית לליגה א', נווה שאנן מנצחים את מ.ס. טירת הכרמל ומסיימים את הליגה הסדירה עם טעם טוב בפה ובני מוסמוס לא מתקשים נגד בית שאן. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 02-04-2023
  • 09:24

הפועל בני ערערה – איחוד בני כפר קרע 0-1

במשחק האחרון בליגה הסדירה בין שתי הקבוצות החזקות ערערה לוקחת את הנקודות. לאחר 61 דקות של כדורגל, מוחמד אבו פאני מכפר קרע מבקיע שער עצמי וזה היה השער היחיד שראינו במשחק.

 

איחוד בני באקה – צעירי אום אל פאחם 1-0

במשחק החזק ביותר במחזור שחקניו של פאהד חסון עושים את מה שהם אמורים לעשות, מנצחים את המשחק ועולים לליגה א'. במשחק של להיות או לחדול התיקו המאופס שתפס יותר מדי זמן כבר הוריד את הציפייה ולא חשבנו שזה ייגמר בניצחון, אך שער של אניס מחמיד בדקה ה- 85 העניק לאורחים מאום אל פאחם את הניצחון הכה חשוב שמביא איתו כרטיס כניסה לליגה א'.

 

פאהד חסון - חוגג עליה (צילום: חגאג רחאל)

 

מכבי נווה שאנן – מ.ס. טירת הכרמל 0-2

שחקניו נווה שאנן מחליטים להתעורר ולסיים את הליגה הסדירה עם טעם טוב בפה. לאחר כמעט 90 דקות ללא שערים, נועם בראון קפטן הקבוצה מבקיע את השער הראשון בדקה ה-89. השער השני הגיע מרגלו של מחמוד יוסף. שחקני טירת הכרמל לא הצליחו להוציא ניצחון, אבל הם עברו עונה סדירה אדירה לחלוטין.

 

הפועל בני מוסמוס – הפועל בית שאן 0-6

שחקניו של נסים אגרביה באו לשחק כדורגל בדיוק כמו שהם יודעים. לאחר דקה של כדורגל האורחים כבר הבקיעו שער עצמי שאחריו, כמעט כל בעיטה של בני מוסמוס הפכה לגול. בסיומו של מותחן, המארחים מנצחים בענק עם 6-0 שמעניק אנרגיות טובות לקראת משחקי הפלייאוף.

 

נועם בראון - העוגן של נווה שאנן (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

 

מכבי אחי איכסל – עירוני סנדרלה גלבוע 2-0

 

הפועל בני פרדיס – מכבי אחווה פרדיס 1-1

 

הפועל טירת הכרמל – בית"ר חיפה 1-2

 

 

שחקני אום אל פאחם - מתכוננים לליגה א' (צילום: דוברות צעירי אום אל פאחם)

הוסף תגובה
תגובות