"יש אנשים שלא מבינים את גודל ההצלחה שעשתה השנה המכתש גבעתיים"

כך אמר מאמן המכתש גבעתיים עידן ליטבק המוביל את קבוצתו לעליה למשחקי הפלייאוף. ליטבק הוסיף: "אנחנו מתמודדים מול קבוצה טובה אבל אנחנו נבוא הכי מוכנים בשביל לעלות שלב".

  • על ידי: אורי פורצל
  • 07-04-2023
  • 09:04

העונה בליגה ב' דרום א' הגיע לסיומה בסוף השבוע שעבר בה נקבעו העולות למשחקי הפלייאוף והיורדות לליגה ג'. אחת הקבוצות המפתיעות העונה בליגה  המכתש גבעתיים. הקבוצה העפילה בעונה שעברה מליגה ג' לליגה ב' סיימה את העונה במקום ה-5 שהקנה לקבוצה את הכרטיס לפלייאוף מול מכבי עמישב פתח תקווה. על הקווים הוביל את הקבוצה עידן ליטבק. המאמן שאימן בעבר בליגה א' וב' רושם עונה מצוינת על הקווים מתארח לראיון סיכום עונה.

 

עונה ראשונה שלך בהמכתש גבעתיים איך ההרגשה ? 


"מהרגע הראשון המכתש נתנו לי את המפתחות ואמרו לי צא לדרך מאמנים בך. נתנו לי את החופש לעשות כל מה שאני חושב ומאמין בו. אין ספק שמרגישים בהמכתש כמו משפחה ואני שמח מאוד שהצטרפתי השנה למשפחה שנקראת המכתש גבעתיים".


במחזור האחרון המכתש גבעתיים רשמה היסטוריה והעפילה לפלייאוף, שתף בהרגשה  להיות חלק מההיסטוריה הזאת ? 


"יש אנשים שלא מבינים את גודל ההצלחה שעשתה השנה המכתש גבעתיים. קבוצה שנבנתה רק לפני 3 שנים ובעונה הראשונה בליגה ב' מגיע לשלב הפליאוף".

 

איך אתה מסכם השנה את ליגה ב' דרום א' מבחינת הרמה ? 


"הרמה השנה היית די שווה למעט הפועל לוד שעשתה עונה אדירה במושגים של ליגה ב'. כולם היו יכולים לנצח את כולם אני חושב שנותים לזלזל קצת בליגה הזאת אבל יש פה מס' קבוצות ומספר שחקנים שווה לבוא לראות ולקחת קדימה".

 

שחקני המכתש גבעתיים, חוגגים. צילום: מיכאל חי


מה סוד ההצלחה לדעתך בקבוצה ? 


"סוד ההצלחה מחולק לכמה דברים: א. חדר הלבשה - במהלך כל העונה ניסת לשמור על חדר הלבשה חיובי וטוב. יש פה שילוב מדהים בין שחקנים ותיקים לבין שחקנים צעירים. כל שחקן שהגיע לפה במהלך העונה התקבל בברכה ב. הנהלה - בשיחה הראשונה שישבתי עם אנשי ההנהלה ביקשו ממני רק דבר אחד ששחקנים יבואו ויהנו. ההנהלה נתנו לשחקנים הרבה שקט דרך מוסר תשלומים מסודר, וכל מה שביקשנו במהלך כל העונה הסדירה התקבל בברכה. ג. כדורגל- במהלך כל העונה באמת שהשתדלנו להציג כדורגל חיובי דרך משמע ת טקטית, והנעת כדור מסודרת. לפרקים גדולים מהעונה זה עבד וברגעים שזה לא עבד עבדנו קשה יותר לחזור למסלול הניצחונות. במשך כל העונה לא ויתרנו לעצמו באף משחק או אימון".


בעונה הבאה אתה מתכוון להמשיך בהמכתש גבעתיים ? 


"אני מאמן בליגות האלה (א'-ג') במשך 10 שנים. אני עובד קשה בשביל להצליח מנסה להתקדם כמאמן בכל שנה. אני באמת מאמין שאני יכול להגיע לליגות יותר גבוהות כמאמן אבל כרגע העונה הסתיימה לא אני ולא המועדון מדברים על עונה הבאה,יש לנו עוד דרך לעשות ואני באמת מאמין בקבוצה שהשמיים הם הגבול, מבחינת הפלייאוף אנחנו מתמודדים מול קבוצה טובה אבל אנחנו נבוא הכי מוכנים בשביל לעלות שלב".

עידן ליטבק, מוביל את המכתש גבעתיים להיסטוריה. צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליטבק מאמן מצויין, ומקצוען! נותן שקט לשחקנים והם מחזירים לו על המגרש (מספר 7 07-04-2023, 11:14)
  2. מאמן העונה (בני 07-04-2023, 11:24)
    מאמן חרוץ יסודי מאמין שיגיע לליגות גבוהות מגיע לו
  3. מאמין שיגיע רחוק (מבין בכדורגל 07-04-2023, 13:57)
    מאמן יסודי
  4. מוכנים (עמישב 07-04-2023, 16:07)
    טוב שבאתם מוכנים בגלל זה קיבלתם רק 4 חתיכות אם הייתם באים לא מוכנים הייתם מקבלים 8
  5. מאמן בובה (חבר הנהלה 07-04-2023, 17:16)
    הבאנו אותך כי אתה מאמן בובה שהחלטתנו בשבילו הכל ורק נתנו לך לסדר קונוסים באימונים. אין לך מושג ואתה גם לא נראה כמו מאמן,יותר מזכיר את האדם הקדמון . הקבוצה הייתה עם תקציב מהגבוהים בליגה ואין פה שום הישג,נהפוך הוא,זה שלא עלינו ליגה והתבזינו בפלייאוף,זה כישלון ענק ואתה אחד האחראים לזה,כי לא הוספת כלום למערכת.
  6. נדבק להם המזל וחומר שחקנים אדיר. (שטויות 07-04-2023, 18:07)
    זאת הקבוצה אם החומר שחקנים הכי טוב בליגה אחרי לוד .מי שהיה מאמן היה מצליח איתם .אולי לדבר זה קל אבל החכמה ברגעי האמת לנצח .בכל מקרה הקבוצה עשתה פלייאוף וזאת הצלחה אדירה .
  7. נדבק להם המזל וחומר שחקנים אדיר. (מטומטמים 07-04-2023, 22:34)
    מגיב 5 צודק .כנראה שהוא מכיר מבפנים את הנפשות