״אנחנו הולכים בכל הכוח לעלות ליגה בעונה הבאה"

כך אמר אחמד בקר, חבר הנהלת צעירי טמרה מליגה ב צפון א: ״נפתיע את כל הליגה ונבטיח עלייה כבר מהסיבוב הראשון״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 21-05-2023
  • 09:08

בצעירי טמרה כבר התחילו להתכונן לעונה הבאה כאשר כל מה שקשור לבית הדין ולמשחק נגד הפועל בועיינה מאחוריהם.

הקבוצה כבר החתימה שלושה שחקני לעונה נוספת והם מוחמד עואד, מוחמד זבידאת ומוחמד סובח -והם כרגע במשא ומתן מתקדם עם עוד שלושה שחקנים פאדי זיאדה (מכבי איכסל), עבד מורגאן (איחוד בני שפרעם) , מחמוד חסאן (מכבי טמרה).

 

״צירפנו אנשים שיעזרו לנו בההנהלה שיעזרו לנו עם המטרה המרכזית שלנו והיא לעלות ליגה״, אמר חבר ההנהלה, אחמד בקר. ״התכניות ברורות, לעלות ליגה בכל הכוח ולהבטיח עלייה כבר בסיבוב הראשון של העונה״.

 

קיבלתם עונש מאוד כבד, שחקנים שהורחקו למשך כמה משחקים, הורדת נקודות, מאמן שהורחק, איך מצפים לפתוח את העונה הבאה?
״אנחנו נגיש ערעור על ההחלטה הזאת, השחקנים שהרחקו הם מאוד חשובים לקבוצה ואנחנו צריכים אותם מהמשחק הראשון של העונה הבאה, אבל נראה מה יהיה וגם נערער על הפחתת ה-4 נקודות והציפיות שלנו כמו שאמרתי לפני, עליית ליגה - וכל מה שקרה מאחורינו. אנחנו חייבים להתרכז בעתיד״.

 

האם זה ריאלי?
״כן, יהיה לנו תקציב בסכום של מיליון עד מליון ו-200 אלף שקל. אנחנו כמעט סגרנו עם פאדי זיאדה ומחמוד חסאן לעונה הבאה. גם הגשנו הצעה טובה לעבד מורגאן ונחכה להחלטה שלו. נעשה הכל בשביל לעמוד במטרה״.

הוסף תגובה
תגובות
  1. טמרה (אמיר 21-05-2023, 11:32)
    וואלה אח אתה פותח עונה במינוס 4 ורוצה לעלות כבר בינואר אתה שומע את עצמך או לא אולי תעלה במדרגות של הקניון קודם תתנהגו יפה וספורטיבי ולאחר כך תחשוב על לעלות ליגה