"ימים קשים עוברים על מדינת ישראל"

כך אמר יגל פרץ, שחקנה של עירוני נשר מליגה א' צפון שמגיב על המצב במדינת ישראל בימים קשים אלו. פרץ אופטימי ומחזק את ידי חיילי צה"ל: "אנחנו עם חזק וסומכים על הצבא שלנו שינצח במלחמה על הבית שלנו"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-10-2023
  • 15:05

יגל פרץ, שחקנה של עירוני נשר מליגה א' צפון אמר לאתר 'גולר' על הימים הקשים שעוברים על אזרחי מדינת ישראל: "בימים אלו המעט שאנחנו יכולים לעשות זה לעזור ולתרום ככל האפשר לחיילים ולאנשי הביטחון. כל יום אנחנו חשופים במסכים ובמדיה למראות מזעזעים, ממש מראות של סיוט שאי אפשר  לעכל.

 

על המצב שנוצר בקבוצתו בעקבות הימים הקשים: "בימים אלו אי אפשר לחשוב על כדורגל, אין אוויר וחשק בכלל לשחק כדורגל אחרי מה שאנחנו רואים ועוברים. החבר'ה בקבוצה שומרים על קשר, מדברים ביניהם ומנסים להרים את המורל אחד לשני. מבחינה מקצועית השחקנים עובדים לפי תכנית אימונים שהצוות המקצועי ומאמן הכושר מעבירים להם יום יום".

 

לסיום אמר פרץ: "אני רוצה להשתתף בצערם של המשפחות שיקירהם נהרגו ואיחולי החלמה מהירה לפצועים וכמובן להחזרת השבויים הביתה בריאים. אני רוצה לאחל לבן בנימין החלמה מהירה שיהיה חזק - כולנו מאחוריו. אנחנו עם חזק וסומכים על הצבא שלנו שינצח במלחמה על הבית שלנו. עם ישראל חי! "

יגל פרץ בטוח בכוחו של צה"ל (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות