"תחושות קשות תוקפות אותי"

כך אמר חנא פרהוד, מאמנה של הפועל כאוכב, שמגיב לאירועים הקשים בימים האחרונים במדינת ישראל. פרהוד, מאמן הכדורגל מהמגזר שאימן הכי הרבה קבוצות יהודיות כמו הפועל טירת הכרמל, שנתיים ב'רובי שפירא' חיפה שנתיים ואף שיחק באין ספור קבוצות יהודיות כמו מכבי חיפה, שמשון ת"א הפועל אשקלון ועוד, הוסיף ואמר: "לא תיארתי לעצמי שהמראות להם אנו עדים יכולים לקרות על אדמת פני האנושות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-10-2023
  • 13:54

חנא פרהוד, מאמנה של הפועל כאוכב אמר לאתר 'גולר' על המצב הקשה במדינת ישראל בכלל ובדרום ובפרט: "לפני כל מילה, אני ומשפחתי משתתפים בצער כל המשפחות  שיקיריהם נפלו, ואני רוצה לאחל לכל הפצועים החלמה מהירה ולנעדרים שיחזרו למשפחות שלהם בשלום. תחושות קשות תוקפות אותי, זעם אודות הרוע שתוקף את האנושות, לא תיארתי לעצמי שהמראות להם אנו עדים יכולים לקרות על אדמת פני האנושות, צר לי ואין לי אלא להתפלל שהסיוט הזה יחלוף בהקדם ורגעים יפים ושקטים יותר ישלטו בעולמנו". 


עוד הוסיף פרהוד ואמר: "שיחקתי ואימנתי קבוצות שהם לא מהמגזר, תמיד כיבדו אותי ואהבו אותי. שיחקתי באשקלון כערבי הראשון ששיחק שם, קיבלתי חיבוק ואהבה מהאנשים שם מה שלא קיבלתי במקומות אחרים. ברגע זה אני רוצה לשלוח לכל חבריי באשקלון חיבוק גדול, אני אוהב אותם וממש כואב לי הלב".


על המשך בליגות, בעקבות המצב הנוכחי אמר פרהוד: "הראש לא בכדורגל בכלל, אני לא רואה שיהיה מצב רוח לקבוצות או לאוהדים לחזור לכדורגל, כי אנחנו נמצאים במצב קשה שעוד לא היה במדינה. כדורגל זה הדבר האחרון שחושבים עליו"
 

חנא פרהוד מבכה על המצב הקשה (אלמוג אליאס)

הוסף תגובה
תגובות