"קרה פה משהו שיזעזע את כל המדינה, אנשים מצולקים"

כך אמר אליאור סיידר, שחקנה של מ.ס. קרית ים מליגה א' צפון שמגיב על המצב במדינת ישראל בימים קשים אלו. סיידר, מספר גם על חברו לקבוצה, בן בנימין, שנפצע בקיבוץ רעים ובעצם גמר את קריירת הכדורגל שלו: "בן חזק ואיש שמח, אני בטוח שהוא ארוסתו יצאו מזה ויהיו בריאים ומאושרים בע״ה"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-10-2023
  • 16:17

אליאור סיידר, שחקנה של מ.ס. קרית ים מליגה א' צפון, וחברו של בן בנימין שנפצע במסיבה בקיבוץ רעים אמר לאתר 'גולר' על הימים הקשים שעוברים על אזרחי מדינת ישראל ועל חברו: "ימים קשים ועצובים עוברים עלינו כמדינה ועל כל אחד באופן אישי. איבדנו חברים קרובים ומשפחות, חבר שלנו בן מהקבוצה שעבר את התופת הזאת ונפצע - זה פשוט משהו מזעזע, לא פשוט אבל בן חזק ואיש שמח ואני מאוד אוהב אותו ואני בטוח שהוא ארוסתו יצאו מזה ויהיו בריאים ומאושרים בע״ה".

עוד הוסיף סיידר ואמר: "גם אנחנו כחברה, אני לא חושב שנחזור להיות מה שהיינו, קרה פה משהו שיזעזע את כל המדינה ואנשים מצולקים, אבל אני בטוח שנצא מזה חזקים ומאוחדים מאי פעם ובע״ה ננצח". 

לגבי החזרה לכדורגל אמר סיידר: "אני מאוד מקווה שנחזור, אבל אני לא יודע להגיד לך אם זה באמת יקרה ומתי... קשה מאוד להתנתק ולהתעסק בכדורגל, אנחנו עדיין בשלב הטראומה". 

על חבריו לקבוצה אמר סיידר: "אנחנו החברים בקבוצה בקשר ומנסים לשמור על אחדות ועל קשר רציף. אנחנו חברים טובים, ממש משפחה, אני מקווה שנוכל לחזור להתאמן לפחות בשביל הנפש שלנו, להתנתק מכל המתח והכאב ובע״ה שנדע ימים טובים ושקטים יותר. עם ישראל חי ! "

אליאור סיידר מספר על חברו לקבוצה, בן בנימין (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות