"אני מגנה את כל האירועים הקשים ומשתתף בצער המשפחות"

כך אמר עיסא נוג'ידאת, מאמנה של מכבי נוג'ידאת מליגה א' צפון שמגיב לאירועים הקשים שקרו במדינה מאז פרוץ המלחמה. עוד אמר נוג'ידאת: "בתקופה הזאת הכדורגל הוא בשוליים ולא במחשבות של האנשים"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-10-2023
  • 11:01

עיסא נוג'ידאת, מאמנה של מכבי נוג'ידאת מליגה א' צפון נותן לאתר גולר את הזווית שלו על המצב במדינה בימי המלחמה: "ראשית אני מגנה את כל האירועים הקשים שהיו בשביעי לאוקטובר. אני משתתף בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהם ומאחל החלמה מהירה לפצועים וחזרת השבויים הביתה בשלום. יש הרגשה של עצב וכאב ותחושות קשות מאוד, למראות המזעזעים. נקווה לימים טובים יותר, שקטים ושמחים יותר ונחזור לשגרה כמה שיותר מהר".

על ההרגשה בתקופה האחרונה ללא הכדורגל אמר המאמן: "קשה מאוד בלי כדורגל , בלי הדבר שאנחנו מאוד אוהבים. אבל בתקופה הזאת הכדורגל הוא בשוליים ולא במחשבות של האנשים. לא נראה לי שנחזור בקרוב למגרשים, בטח לא לפני דצמבר".

על הקשר מול השחקנים אמר נוג'ידאת: "אני והצוות שלי בקשר יומי עם השחקנים, בינתיים השחקנים מקבלים תוכנית אישית לביצוע, אבל זה לא כמו אימון קבוצתי במגרש".
על המצב הכלכלי שככל הנראה יושפע מאוד בעקבות המצב אמר מאמנה של מכבי נוג'ידאת: "המצב הכלכלי של רוב הקבוצות לא היה טוב לפני המלחמה ולדעתי הופך להיות פי 10 יותר קשה אחרי המלחמה. אני חושב שהרבה קבוצות יתקשו לשרוד כלכלית במיוחד הקבוצות שנתמכות מהתרומות ואנשי עסקים, וזה יפגע מאוד באיכות הליגה ואיכות הקבוצות והשחקנים, אנחנו צפויים לראות קריסה כלכלית של חלק גדול מהקבוצות".
 

עיסא נוגידאת מגנה בתוקף את כל האירועים הקשים (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות