"עדיין קשה לעכל, אני לא יודע אם נחזור בכלל"

כך אמר שחקנה המוכשר של מ.כ. ירושלים, ענר שכטר על המצב המורכב בו המדינה והליגות נמצאות כרגע. עוד הוסיף: "כדורגל זה תרופה, סוג של בריחה קלה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-11-2023
  • 12:31

מלחמת "חרבות ברזל" ממשיכה במלוא כוחה, ולצערנו כך גם הפסקת הליגות. בראיון לאתר גולר, תפסנו את ענר שכטר, שחקנה של מ"כ ירושלים לשיחה על כל המצב המורכב, הגעגוע למשחקים והרצון לחזור כבר.

אז ענר, מה שלומך? איך אתה בימים אלו?
"אני ברוך השם, ימים קשים לכולנו. עדיין קשה לעכל ואני חושב שייקח לכולנו זמן עד שנעכל את מה שאנחנו עוברים בימים האלו. משתדלים לחזק ולעודד את הסובבים בניסיון לייצר שגרה מסוימת".
 

מה עם הכדורגל? אתה חושב שנחזור בקרוב?
"הכדורגל זה החיים של הרבה אנשים במדינה, אבל אתה מבין כמה הוא זניח ושולי בתקופה כזאת. אני לא יודע אם נחזור ומתי נחזור למשחקים. כמובן שכולנו צמאים לכדורגל ורוצים לחזור כמה שיותר מהר".

 

מה עם החברים לקבוצה? אתם בקשר?
לשמחתי במ״כ ירושלים חזרנו יחסית מהר לשגרה מסוימת, סוג של בריחה קלה מהמציאות הקשה. כדורגל זה תרופה, אתה מגיע לאימון באנרגיות קשות אבל אתה עולה לדשא לשעה וחצי שעתיים ומצליח לשכוח קצת מהמצב הקשה. עושים הרבה שיחות, מדברים על המצב, משתדלים להרים את הרוח, עושים שיעורי תורה לפני אימונים ומחזקים את הנפש כמה שאפשר.

 

מילה לסיום?
"אני רוצה לציין גם את הבעלים של המועדון שלנו, שתורם המון בתקופה הזאת. דבר שעושה טוב על הלב וגורם לך להבין איפה אתה משחק ובשביל מי. אני שמח מאוד להיות במועדון כזה בתקופה כזאת ומקווה מאוד שנדע ימים יפים מאלו בעזרת השם".

ענר שכטר, מקווה כבר לחזור למגרשים. (קרדיט צילום: אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה לחזור (אלי כהן 02-11-2023, 15:18)
    המוח של האדם מאוד מצומצם אין כדורגל הגוף לא סופג כרגע לרוץ מה אתם דפוקי0