"זה מצב קשה מאוד, הרבה קבוצת יתקשו לשרוד"

כך אמר עיסא נוג'ידאת, על החלטת ההתאחדות להחזיר את הליגות ב 5.12. עוד הוסיף המאמן: "מקבלי ההחלטות עד עכשיו חושבים נכון ובתבונה".

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 08-11-2023
  • 13:40

אחרי ההודעה הרשמית של ההתאחדות על החזרת הליגות ב5.12, יש הרבה דברים שצריכים להסתדר, עיסא נוג'ידאת, מאמנה של מכבי נוג'דאת בתגובה על המצב: "הכל תלוי במצב הביטחוני בסופו של דבר".

 

מה אתה חושב על תאריך החזרה? אתה מאמין שתחזרו באמת בתאריך הזה?
"מקבלי ההחלטות עושים הכל על מנת לחזור לשגרה ולמשחקים כמה שיותר מהר. זה לא תלוי בהם, הם תלויים במצב הביטחוני,  ולדעתי הם עד עכשיו חושבים נכון ובתבונה, הכל בסופו של דבר תלוי במצב הבטחוני, מקווה שבאמת נחזור לשחק בתאריך הזה".

 

מה אתה חושב על מצב הקבוצות? הרבה נפגעו כלכלית, המצב ריאלי בכלל לחזור?
"המצב הכלכלי של רוב הקבוצות לא היה טוב לפני המלחמה ולדעתי המצב עכשיו הופך להיות פי 10 יותר קשה ,לדעתי הרבה קבוצות יתקשו לשרוד כלכלית, במיוחד הקבוצות שנתמכות מהתרומות ואנשי עסקים. זה יפגע מאוד באיכות הליגה ואיכות הקבוצות והשחקנים, אני חושב שנראה קריסה כלכלית של חלק גדול מהקבוצות".
 

איך אתה מרגיש שהקבוצה שלך תחזור?
"מקצועית זה מצב קשה מאוד. עברנו חודש שהשחקנים והקבוצות לא מתאמנות, מה שעשינו בקיץ נזרק לפח ועכשיו אחרי חודש ימים לחזור לאימונים ולמשחקים, זאת הכנה לא אידיאלית. זה יפגע מאוד בקבוצות, אין מספיק זמן להתכונן מחדש. הקבוצות יגיעו בכושר גופני לא טוב וזה יפגע ברמה של המשחקים וגם בכושר הגופני של השחקנים. יהיה לחץ ופציעות. השחקנים לא יהיו רגילים לעומס משחקים שיהיה לפחות שני משחקים בשבוע. עם כל הכבוד לליגה א', היא לא רגילה למצב הזה"
 

לסיום הוסיף: "מאחל שכולנו נדע ימים טובים יותר"

עיסא נוגידאת, חושש לקריסה של הליגה (קרדיט צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין להם מחשבה ארוכת תווך (אכן 10-11-2023, 13:46)
    אנחנו במלחמה איך אפשר לזוז המרחבים במדינה