עלו על הגל: 1-0 לכפר קאסם על הרצליה

באחת ההפתעות של המחזור, שמשון כפר קאסם שממשיכה לצבור נקודות ניצחה 1-0 את הרצליה. שממשיכה לדשדש עם חוסר היציבות, איסמעיל סרסור, מאמנה של כפר קאסם: "שאפו ענק לשחקנים שנתנו את הלב על המגרש"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 01-01-2024
  • 15:32

במסגרת המחזור ה-8 של ליגה א' דרום, שמשון כפר קאסם אירחו את הפועל הרצליה למשחק מרתק. שמשון כפר קאסם הקטנה שפתחה את העונה בצורה מזעזעת מתחילה להתחבר לאט לאט לאחר שניצחו לראשונה העונה במחזור הקודם את הפועל לוד, הרצליה מצידה מגיעה אחרי תיקו מאכזב מול קרית מלאכי.

 

המשחק התנהל ברובו כמו שכולם ציפו, הפועל הרצליה לוחצת על השער של כפר קאסם, ובמחצית הראשונה כך היה. הפועל הרצליה לחצה על השער של כפר קאסם שבעיקר הסתגרה מאחורה וניסתה לעקוץ במתפרצות. המחצית השנייה התנהלה באותה הצורה, אבל לקראת הסוף התסכול והעייפות של שחקני הרצליה התגברו, ובדקה ה94, קארלוס צאקנה המצויין קבע 1-0 קטן אבל ענק, שהעניק 3 נקודות לחניכיו של סרסור, 1-0 לשמשון כפר קאסם בסיום.

 

בסיום המשחק, תפסנו את מאמנה של שמשון כפר קאסם, איסמעיל סרסור שסיכם לנו את המשחק: "שאפו גדול לשחקנים שנותנים את הלב שלם על המגרש , מבחינתי כולם היו מצטיינים, כולל המחליפים. מה שטוב בכדורגל שכול שבוע יש משחק חדש, יש הפסדים ויש נצחונות, שאתה עובד כול כך קשה כל השבוע באימונים ומנצח בסוף זה הכי כיף, אני נהנה מאוד".

 

על השאיפות העונה: "המטרה שלנו ברורה , לצבור כמה שיותר נקודות ולהישאר בליגה מוקדם. חיזקנו את הקבוצה בכמה עמדות,יש לנו המון עבודה כדי שנתחבר יותר ונמשיך להשיג עוד נקודות".

 

על הליגה: " השנה לפי דעתי הליגה שוויונית, במיוחד אחרי הפגרה. כל אחת יכולה לנצח את השנייה".

 

על המחזור הבא מול אשדוד: "מצפה לנו משחק לא פשוט נגד קבוצה טובה, אנחנו נבוא מוכנים ונעשה את המקסימום בשביל לנצח, אני מאמין שאנחנו מסוגלים".

 

לסיום הוסיף: "שיהיה לנו בהצלחה ורק טוב לכולם".

איסמעיל סרסור, ממשיך לחבר את כפר קאסם. (קרדיט צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אם אתם מנצחים את אשדוד אתם קבוצת הסיבוב (בני 01-01-2024, 16:24)