הצגה: 3-0 לצעירי כפר כנא על באקה

באחת ההפתעות הגדולות של המחזור, כפר כנא הצנועה שממשיכה להתחבר, הביסה את באקה שעדיין לא הפסידה בביתה מאז חזרת הפגרה. מוחמד כליאבת, אחד ממצטייני המשחק סיכם: "אני שמח שכולנו הצגנו היום יכולת טובה".

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 31-12-2023
  • 20:43

במסגרת המחזור ה-8 של ליגה א' צפון, הפועל באקה אל גרבייה אירחה בביתה את מ.ס. צעירי כפר קנא, באקה, שעד אותו משחק הייתה בלתי מובסת מאז חזרת הפגרה, ציפתה להמשיך ולשמור על הרצף המרשים, אבל לשחקני כפר קנא היה תוכניות אחרות. 


באקה מרבית המחצית הראשונה לחצה על השער של כפר כנא, במטרה למצוא את שער היתרון אך לצערם לא השכילו לכבוש, כפר קנא שעמדה נהדר כל המשחק, חיכתה לבאקה בחצי שלה והתגוננה נהדר ותסכלה את המארחים פעם אחר פעם, בדקה ה-70 כפר כנא מצליחה לעקוץ במתפרצת מרגליו של סוהיל ארמלי, באקה נכנסה לשוק ולא הצליחה למצוא תשובות ליתרון של האורחים שניצלו את המצב וכבשו בדקות הסיום צמד שערים לזכותו של אנס נאסר שקבע את תוצאת המשחק, 3-0 ענק למ.ס. צעירי כפר כנא על הפועל באקה על גרבייה. 


בסיום המשחק, תפסנו את אחד ממצטייני המשחק, מוחמד כליאבת שסכים מצידו: "היה לנו משחק מצוין היום. עמדנו הגנתית טוב, נטרלנו את באקה מכל הכיוונים והגענו לאינספור מצבים, שמח שהצלחנו להכריע את המשחק ולקחת 3 נקודות. זה ניצחון ראשון שלנו מאז הפגרה שהחזירה אותנו הרבה אחורה, לקח לנו זמן לחזור לכושר משחק וזה לא קל, אני שמח שכל השחקנים היום הציגו יכולת טובה". 


על התחושות בחדר ההלבשה: "יש אווירה טובה בחדר הלבשה, שילוב של שחקנים ותיקים עם שחקנים צעירים שרק רוצים ללמוד ולהמשיך להתבשל בשביל להתקדם, מאוד שמחים על הניצחון היום". 


על שאיפות הקבוצה: "השאיפות שלנו העונה זה להתברג כמה שיותר גבוה בצמרת. אני לא חושב שהקבוצה עוד בנויה בשביל לעלות ליגה, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה קבוצתית, הקבוצה עוד לא ראויה להיות בליגה לאומית בשלב זה, יש עוד עבודה ושחקנים שצריכים להתבשל ולהתפתח". 


על הליגה העונה: "הליגה השנה לא קלה, כל קבוצה רוצה לאגור כמה שיותר נקודות ולהיות בחוף מבטחים כמה שיותר מהר". 


על המחזור הבא מול מגדל העמק: "צריכים להמשיך ולהציג יכולות טובה ולהמשיך לאגור נקודות כמה שיותר כדאי שבאמת יהיה לנו אוויר כדי לשחק באופן מהנה וטוב. אני מקווה ומאמין שנצליח להשיג את ה3 הנקודות". 

לסיום הוסיף: "מקווה לימים יותר טובים לכולם".  

 

מוחמד כליבאת, אחד ממצטייני המשחק. (קרדיט צילום: )

הוסף תגובה
תגובות
  1. שני שערים של כפר כנא בתוספת הזמן כאשר בקה שכבה על האורחים (ראמי 02-01-2024, 22:41)
    תשאלו חלוצי בקה למה מול שער חשוף לא מבקעים גם נגד מגדל העמק נכשלו .חלוץ ברמה דחוף