סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 9!

המחזור התשיעי בליגה א' צפון הגיע, לאחר שבמחזור הקודם רעננה המשיכה את היכולת המצוינת וכובשת את הפיסגה, קריית ים מאבדת נקודות מיותרות לטייבה, בועיינה מפרקת את כאוכב, צעירי כפר קנא מתאוששת, בנוגיידאת הקרנבל סביב המאמן נמשך ואחי נצרת רושמת את ההפסד השלישי העונה עם תבוסה לטירה... מה יהיה במחזור הקרוב? שווה לראות את התחזית השבועית של ליגה א' צפון

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 04-01-2024
  • 14:08

משחק המחזור התשיעי בליגה א' צפון:

הפועל רעננה - עירוני נשר
רעננה היא הקבוצה הלוהטת של הליגה והיא סופרת 5 ניצחונות רצוף ולא סופגת בחמישה משחקים רצופים. רעננה שמה לה למטרה לעלות ליגה וכדי להשלים את המשימה היא חייבת לנצח את נשר. נשר נעצרה לאחר 3 ניצחונות רצופים והקבוצה מפסידה במחזור הקודם לאום אל פאחם. בנשר ישמחו לרשום הפסד בודד כל שלושה משחקים ולאגור נקודות כדי לעשות עונה שקטה ללא מאבקי תחתית. תחזית: רעננה תנצח.

 

מוחמד כליבאת, יוביל את קבוצתו לניצחון נוסף הפעם על מגדל העמק? צילום: אבי רביבו

 

הפועל בועיינה - מ.ס. קרית ים
בועיינה מגיעה למשחק בכושר מצוין. הקבוצה עם 3 ניצחונות מארבעה משחקים, ואם הקבוצה לא מתחילה במינוס נקודות את העונה, בועיינה ממוקמת במקום השני עם 15 נקודות. בבועיינה יעשו הכל כדי לנצח ולהמשיך להתקרב לחבורת הצמרת. קריית ים עם איבוד נקודות מיותר מאוד במחזור הקודם - רק שבסוף העונה הקבוצה לא תבכה על התיקו נגד טייבה. קריית ים יודעת שאסור לה לאבד נקודות נגד בועיינה והיא חייבת לנצח כדי להמשיך ולהיות גבוהה למעלה. תחזית: קריית ים תנצח.

 

מ.ס. צעירי טייבה - הפועל באקה אל גרבייה
טייבה מגיעה למשחק עם רוח גבית לאחר התיקו מול קריית ים במחזור הקודם. אם הקבוצה רוצה להישאר בליגה בתום העונה, היא חייבת להתחיל ולנצח. טייבה עם 2 נקודות מתוך 24 אפשריות ולקבוצה אין יותר את הזמן לעשות מקצה שיפורים. באקה מעדה במחזור הקודם נגד צעירי כפר כנא ובקבוצה יעשו הכל כדי לחזור למסלול הניצחונות. בבאקה הקבוצה בנויה על הגנה חזקה והמון התלהבות, מה שהיה חסר מאוד במשחק הקודם נגד צעירי כפר כנא. באקה חייבת לנצח וכל תוצאה מלבד ניצחון והם יתחילו לאבד גובה. תחזית: באקה תנצח.

 

צעירי אום אל פאחם - הפועל כאוכב

צעירי אום אל פאחם עם הסגל המצוין מתחילה להתחבר  ולהראות ניצוצות של קבוצת כדורגל חזקה. במחזור הקודם השיגה ניצחון על נשר תוך כדי תצוגת כדורגל מרשימה ויכולת גבוהה. כאוכב מגיעה למשחק לאחר ההפסד לבועיינה ונראה שהדברים לא מסתדרים לקבוצה העונה. הקבוצה עם 3 נקודות, לא מצליחה להתרומם ונראה שאם לא יקרה משהו קיצוני היא תאבק בתחתית עד לסיום העונה. תחזית: אום אל פאחם תנצח.

 

אליאור סידר מקרית ים. האם יכבוש מול בועיינה? צילום: אבי רביבו

 

מ.ס. טירה - מכבי נוגיידאת
טירה אחראית על תוצאת המחזור הקודם לאחר שהיא מפרקת את אחי נצרת תוך כדי תצוגת כדורגל מרשימה. בטירה יש קבוצה מלאת כישרון שאם הכל יתחבר לה היא תהיה פקטור משמעותי בצמרת הגבוהה. בנוגיידאת ממשיכים בקרנבל סביב עמדת המאמן. פעם מפטרים ופעם מחזירים, וכל זה גורם לחוסר שקט מקצועי בקבוצה. לנוגיידאת יש משחק קשה מאוד בטירה ונראה שהקבוצה לא מוכנה מהבחינה המקצועית בעיקר מחוסר השקט ששורר בקבוצה. טוב יעשו בנוגיידאת אם ירגיעו את המערכת, יצרפו שחקנים איכותיים ויתעסקו אך ורק בכדורגל. תחזית: טירה תנצח.

 

מ.ס. צעירי כפר קנא - הפועל מגדל העמק

צעירי כפר קנא מגיעים למשחק כאשר הם רושמים ניצחון חשוב מאוד במחזור הקודם נגד באקה והקבוצה רוצה לייצר המשכיות. כפר קנא קבוצה טובה אך שונה מהקבוצה של שנה שעברה. מגדל העמק חווה תחילת עונה רגועה, הן בצד המקצועי והן בקצב צבירת הנקודות. במגדל העמק מחזקים השבוע את הקבוצה בחן ידען ואחמד סבע, מה שמאותת לליגה על הכוונות והיעדים של הקבוצה לעונה הנוכחית. ניצחון של מגדל העמק והקבוצה תתקרב לצמרת. תחזית: תיקו.

 

מכבי אתא ביאליק - מכבי אחי נצרת

אתא ביאליק מנצחת את כפר כנא והקבוצה מייצרת יציבות מקצועית. הקבוצה עם סגל השחקנים הצעיר בליגה, מוכיחה לכולם ששמות לבד לא מביאים נקודות, אלה עבודה קשה. אתא ביאליק עם 12 נקודות וניצחון יקרב אותם מאוד לצמרת. אחי נצרת רושמת תבוסה קשה לטירה ונראה שההתלהבות שאפיינה את הקבוצה מתחילת השנה, מתחילה להיעצר והקבוצה כבר עם הפסד שלישי העונה. כל תוצאה מלבד ניצחון, מד הלחץ יעלה ובקבוצה יתחיל להיות לא שקט. תחזית: אתא ביאליק תנצח.

 

הפועל בני זלפה - הפועל כפר כנא 
זלפה היא ההפתעה המרעננת של הליגה העונה. הקבוצה שעברה שינוי משמעותי בסגל השחקנים מהעונה החולפת, מוכיחה לכולם שסדר, ארגון והמון סבלנות הם המתכון הנכון לייצר קבוצת כדורגל מצליחה. בזלפה רוצים צמרת ויעשו הכל כדי לנצח. כפר כנא קבוצה מוכשרת שהעונה סובלת מחוסר מזל משווע. הקבוצה הציגה כדורגל מצוין בכל המשחקים, אך היא נשארת עם המחמאות וללא נקודות. הקבוצה חייבת להתחזק במספר עמדות בעיקר לאור השחרור המסיבי של שחקנים בכירים בקבוצה. תחזית: זלפה תנצח.

סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 9!

הוסף תגובה
תגובות