צביקה לוי בתחזית ליגה א' דרום: מחזור 9!

צביקה לוי המאמן הבכיר בתחזית לקראת המחזור התשיעי בליגה א דרום! מחזור בו אשדוד יוצאת ליבנה ותנסה לקחת נקודות נוספות למרות השינויים הגדולים שעוברת הקבוצה, הקבוצה הצעירה של לוד יוצאת להרצליה, דימונה חייבת לקחת נקודות מול הבקעה, שמשון ת"א וכפר שלם ייפגשו לקרב מעניין... מי תנצח? מי תפסיד? שווה לראות את התחזית השבועית...

  • על ידי: צביקה לוי
  • 04-01-2024
  • 12:09

משחקי המחזור ה-9 בליגה א' דרום:
מכבי יבנה - עירוני אשדוד

יבנה פתחה את העונה לא כפי שקיוו אוהדי הקבוצה, אבל עדיין נמצאת עם הפנים למעלה וצריך משחק אחד טוב עם 3 נקודות שיחזירו אותם למאבק בצמרת. עירוני אשדוד מנגד, מגיעה למשחק בחוסר שקט שאותן בעיות צצות שוב ושוב במועדון האוהדים. אלי כהן עזב, שחקנים רוצים להשתחרר ואם הצליח להם שבוע שעבר להוציא נקודות על האדים, פה זה ייגמר. ההימור שלי: ניצחון ליבנה.

 

לוד חוגגים. רוצים לנצח את הרצליה ולהמשיך במסע המופלא לליגה הלאומית. צילום: אבי רביבו 


הפועל הרצליה - הפועל לוד
הפועל הרצליה ללא ספק ציפתה לפתיחה טובה יותר, ונכון לעכשיו הקבוצה לא מצליחה לייצר תוצאות טובות. מולה מגיעה הקבוצה המפתיעה עד כה, הפועל לוד של אופיר רגב, שמסתכלת לכולם בלבן של העיניים ו"הילדים שלו" משחקים ללא רגשי נחיתות. ההימור שלי: תיקו.

 

א.ס. אדומים אשדוד - שמשון כפר קאסם
משחק קצוות שאדומים אשדוד יודעים שאסור להם לפספס נקודות במשחק בית כזה. כפר קאסם אחרי ניצחון חשוב בשבוע שעבר ועם רוח גבית, ינסו להקשות, אבל האיכויות של הקבוצה האשדודית יכריעו. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.


הפועל בקעת הירדן - מ.ס. דימונה
בקעת הירדן מגיעה למשחק אחרי הפסד כואב מאוד לכפר שלם והיא בפתיחת עונה לא טובה, אבל תמיד קשה לשחק מול הקבוצות של חנן אזולאי, מה שגם הבקעה צירפו שני שחקנים השבוע שאמורים להוסיף במעט לקבוצה. דימונה לעומתם יודעים שאסור להם לאבד נקודות במשחק, אבל בסינטטי של המושבה הכל יכול לקרות. קל בטוח שלא יהיה. ההימור שלי: תיקו.

 

שחקני מרמורק, רוצים לנצח את קרית מלאכי. צילום: דוברות מרמורק


שמשון תל אביב - הפועל כפר שלם

שמשון תל אביב עם אחד הסגלים המוכשרים בליגה ועם לא מעט ציפיות מהקבוצה ,מגיעים למשחק אחרי הפסד לא צפוי למכבי שעריים ביודעין שהפסד לקבוצה מהשכונה ירחיק אותם משמעותית מהמאבק. מנגד, כפר שלם אולי הקבוצה עם הכדורגל היפה ביותר, מה שיביא לנו משחק עיקש שיוכרע על גול לכאן או לכאן. ההימור שלי: ניצחון לשמשון תל אביב.

 

הפועל מרמורק - עירוני קריית מלאכי
הפועל מרמורק עברה שינוי לטובה עם הגעתו של רונן ויינשטיין לקבוצה, שבעזרת ההנהלה עשו לא מעט שינויים גם בסגל השחקנים, מה שייתן להם בתוספת הקהל הטוב בליגה את היתרון במשחק מול מלאכי, מי שמצטיירת כקבוצה לא מאוזנת ולא צפויה. ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

 

אהוד כחילה ושחקניו מארחים את מודיעין. חייבים לנצח. צילום: גלעד אימס.


מ.כ. ירמיהו חולון - מכבי שעריים 
משחק קצוות. לאחר שחולון איבדו נקודות יקרות מבחינתם בשבוע שעבר, הם לא יכולים להרשות לעצמם לבלף גם במשחק הזה מול מכבי שעריים, ששוב משתרכת לה בתחתית הטבלה ולא תוכל לחולון במשחק הזה. ההימור שלי: ניצחון לחולון.

 

בית"ר נורדיה ירושלים - עירוני מודיעין
נורדיה לא חזרה עדיין מפגרת המלחמה ובקבוצה עשו השבוע מסדר שחרורים, מה שמצביע על חוסר שביעות רצון מהסגל הקיים. זה ישפיע ודאי על הסגל שנשאר מצומצם מול מודיעין המצוינת, קבוצה שמתחילה להיראות טוב יותר ממשחק למשחק. ההימור שלי: ניצחון למודיעין.

לסיום: שיהיה בהצלחה לכולם, לזכור שמתעסקים בספורט ולא לשכוח לרגע שיש לנו חטופים וחיילים שנלחמים בחזית. בשורות טובות ובהצלחה!

תחזית ליגה א' דרום של צביקה לוי (אמיר חאג' יחיא)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צודק (שוקו 04-01-2024, 14:54)
    דניאל אלמלח רוצה שחרור לפחות עוד חמישה שחקנים אוהדים ישנים בעמידה
  2. תתעוררו (לא חרטטן 04-01-2024, 15:47)
    אוהדי עירוני אשדוד תתעוררו,חצי קבוצה רוצה לעזוב,לא מקבלים את השכר כמו שצריך,אדון מוסקוביץ מקלל שחקנים וחושב שהוא אלוהים. היה אחךה קבוצה וחדר הלבשה בריא עם אלי כהן והרסו הכל.
  3. תחזית (אלעד 05-01-2024, 14:23)
    2-0 לשעריים
  4. 2 ניחושים נכונים בלבד (ניחושים גרועים 05-01-2024, 16:23)
    מי אמר לך שמרמורק הקהל הטוב בליגה ????? מה קרה התחלת לחפור בור לוינשטיין
  5. מאמן בכיר ?? (גוטמן 07-01-2024, 12:07)
    לא פגע בתחזיות חוץ מהחנופה לרגב. מאז שעזב את לוד עם אותו סגל נראים טוב - מאמן פח שרוצה שישכחו את הכשלונות שלו