עירוני אשדוד מנצחת את יבנה, תיקו בין אדומים וכפר קאסם

המחזור התשיעי בליגה א׳ דרום יצא היום לדרך, יבנה שוב אכזבה והפעם הפסידה לעירוני אשדוד, הפועל הרצליה ולוד נפרדו ללא הכרעה וכך גם אדומים אשדוד ושמשון כפר קאסם 1-1.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-01-2024
  • 21:04

מכבי יבנה - עירוני אשדוד 4-2

מכבי יבנה, מי שפתחה את העונה לא טוב ולאחר שבשבוע שעבר הקהל קרא לדורון ממן להתפטר, אירחה את עירוני אשדוד, מי שאם עברה תהפוכה לא קטנה בשבוע שעבר אך הצליחה לנצח במחזור הקודם. המגמה מהמחזור הקודם המשיכה, יבנה ממשיכה לאכזב, ואשדוד יצאה כשידה על העליונה עם שלושער של הראל בן אבי, ושער נוסף של תום איידה, יבנה הצליחה רק לצמק מצמד שערים של ניב מזרחי. מה שבטוח, משעמם לא יהיה בימים הקרובים ביבנה...

 

הפועל הרצליה - הפועל לוד 1-1

הפועל הרצליה במשחק בית, ציפתה לנצח את לוד ולהתקדם בטבלה אך במגרש ראינו משהו אחר. מחצית ראשונה שקולה עד הרחקתו של רוי פרץ מהרצליה לקראת סיום המחצית. במחצית השניה הרצליה עלתה ליתרון משער של יהלי שלו, לוד לא וויתרה, שיחקה התקפי ועמוק בתוספת הזמן היה זה המחליף אושר זכאי שהשווה את התוצאה והביא נקודה לקבוצתו מלוד. 

 

׳אדומים׳ אשדוד - שמשון כפר קאסם 1-1

המחצית הראשונה הייתה עם עדיפות של האדומים אשדוד והם גם ניצלו זאת ועלו ליתרון משער של אחמד מצרי. אל המחצית השניה כפר קאסם עלו יותר טוב למשחק, היו עדיפים והגיעו למספר מצבים עד שקרלוס צאקנה הצליח לנצל מצב אחד ולהשוות את התוצאה. 1-1 בסיום.

שחקני אשדוד חוגגים ניצחון נוסף מול יבנה החלש (ירון קליין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דוד (אדומים 04-01-2024, 22:59)
    אתה לא מאמן מספיק
  2. עירוני קבוצה (דני 04-01-2024, 23:23)
    ‏בזכות אלי כהן והצוות שלו אל תתלהב דגו אתה השם בכל המצב בקבוצה