4-2 לעירוני אשדוד על יבנה, שלושער להראל בן אבי

במסגרת מחזור 9, אשדוד הביסה את מכבי יבנה 4-2 בניצוחו של הראל בן אבי שכבש שלושער, ניב מזרחי מיבנה צימק עם צמד משלו. בן אבי אמר בסיום: "שואפים ללכת הכי רחוק שאפשר"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 06-01-2024
  • 08:45

במסגרת המחזור ה-9 של ליגה א' דרום, עירוני אשדוד התארחה אצל מכבי יבנה למשחק מרתק. מכבי יבנה שהגיעה למשחק אחרי תיקו מול מודיעין קיוותה לחזור למסלול הניצחונות, אבל לאשדוד שגם כן הגיעו אחרי תיקו, היו תוכניות אחרות. 


המשחק עצמו התנהל באופו שווה כוחות עד שהראל בן אבי פתח את הסכר והכין את כולנו לערב אדיר מצידו. בדקה ה40 הוא השלים צמד והוריד את אשדוד למחצית ביתרון של 2-0. המחצית השנייה המשיכה באותו הכיוון, בדקה ה66 בן אבי הוסיף למחברת גם בישול, כאשר בישל לתום איידה את ה3-0 עבור אשדוד. אבל יבנה לא ויתרה, דקה לאחר מכן, בדקה ה67 כבש ניב מזרחי את ה3-1 והחזיר במעט את התקווה ליבנה, אבל התקווה נעלמה מהר מאוד כאשר בן אבי השלים שלושער ענק בדקה ה75 וקבע 4-1 אדיר לחניכיו של דגו. ניב מזרחי השלים צמד בדקה ה-80 אך זה היה מאוחר מדי. 4-2 לעירוני אשדוד על מכבי יבנה.


בסיום המשחק תפסנו את מצטיין המשחק, הראל בן אבי שסיכם מצידו: " עשינו משחק מצוין מהשוער ועד אחרון השחקנים, באנו עבדנו קשה והאמנו שננצח פה, יש פה חבורה של גברים, שעובדים קשה ורוצים להצליח. שמח מאטד לכבוש שלושער. ברוך השם הכדורים נכנסו לי, כיף לכבוש ולעזור לקבוצה לנצח". 


על השאיפות להמשך העונה: "שואפים ללכת הכי רחוק שאפשר. יש פה קבוצה מצוינת שיכולה וצריכה להמשיך לעלות למעלה עד הסוף, מבחינה אישית לא יצא בהצהרות כרגע, הפנים לחולון בגביע ולהמשך הלוז שיש לנו. השמיים הם הגבול".

 

על האווירה והקהל ביציעים: "הייתה אווירה מדהימה במגרש. זה הזמן להגיד לראש העיר שלנו שיאפשר לקהל לחזור ליציעים. יש לנו קהל מצוין שחבל לפספס אותו". 


לקראת המשחק הבא: "אנחנו באים לנצח כל משחק, חולון היא קבוצה לא פשוטה אבל אני מאמין בעצמנו". 
על הליגה העונה: "הליגה השנה חזקה מאוד. ליגה מצוינת עם המון מלא צעירים שמקבלים במה בליגה א' ויכולים להצליח פה". 


לסיום הוסיף: "⁠אני מקדיש את השערים ואת הניצחון לחטופים שלנו שיחזרו במהרה הביתה, שהחיילים וכוחות הבטחון יחזרו הביתה בע״ה. בשורות טובות לכולם וימים יפים יותר". 

הראל בן אבי, מקווה להמשיך באותה היכולת. (קרדיט צילום: דוברות מרמרוק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן (דן 06-01-2024, 10:42)
    אחי טוב בליגה א אין שחקנים ברמה שלו
  2. קבוצה קטלנית בחלק הקדמי (מני 06-01-2024, 10:44)
    עמית שפירה זה בלוף גדול