כפר שלם וחולון מפסידות, הפועל רעננה מתבססת בפסגה

המחזור התשיעי שוחק היום בליגה א' ואיזה מחזור נהדר קיבלנו! בדרום שמשון מנצחת את כפר שלם לאחר משחק רב שערים, שעריים מנצחת בחולון, ודימונה מנצלת את שני ההפסדים האלו ונצמדת אליהן בפסגה! בצפון, מכבי אחי נצרת חוזרת לנצח, צעירי כפר קנא מנצחת את מגדל העמק וקרית ים וטירה לא נותנות לרעננה לברוח

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 05-01-2024
  • 14:59

משחקי הדרום:

שמשון ת"א - הפועל כפר שלם 2-3

שמשון ת"א אירחה את מוליכת הטבלה למשחק ענק! הקבוצה של חי אבייב פתחה את המשחק בבליץ וכבר לאחר 11 דקות הייתה ביתרון כפול משערים של אור גרינברג וחמזה מואסי שגם בישל את הראשון. 5 דקות לסיום המחצית אביתר מזרחי קבע 0-3 ענק ונראה היה ששמשון משייטת לעבר הניצחון, אך לאחר 3 דקות עומר בוארון שולח את הרגל ומחזיר את כפר שלם למשחק. בדקה ה-58 בוארון משלים צמד לאחר שער גדול וזה רק 2-3 לשמשון. שחקניו של נועם שוהם לחצו חזק מאוד בכדי להשיג את השוויון, אך משחק הקרבה של שחקני שמשון מנעו מכפר שלם את השוויון ובסיום שמשון משיגה ניצחון יקר מאוד!

 

שחקני שמשון חוגגים מול כפר שלם

 

מ.כ. 'ירמיהו' חולון - מכבי שעריים 2-0

לאחר הניצחון בשבוע שעבר, מכבי שעריים יצאה למשחק חוץ קשה מאוד מול חולון החזקה שמגיעה מהמקום השני. כבר לאחר 4 דקות דניאל קורניצקי העלה את האורחים ליתרון. בדקה ה-31 היה זה איליי חן שהכפיל את התוצאה עם שער ענק וזה כבר 2-0 לשעריים. בדקה ה-77 חולון נשארת ב-10 שחקנים לאחר כניסה חזקה של טל שריג שרואה את האדום הישיר ושעריים כבר ראתה את הניצחון אצלה בכיס. בעקבות הניצחון שעריים מטפסת עד למקום ה-10 לאחר שהיא רושמת שני ניצחונות רצופים.

 

שעריים עם ניצחון שני ברציפות (יותם שחר)

 

הפועל בקעת הירדן - מ.ס. דימונה 2-1

דימונה יצאה למשחק חוץ לא פשוט כשהיא יודעת שניצחון והיא נשארת קרוב קרוב לצמרת. בקעת הירדן הלא יציבה השיגה עד כה 5 נקודות בלבד והיא יודעת שהיא חייבת להתחיל לאגור נקודות. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, בדקה ה-76 סתיו פיניש העלה את דימונה ליתרון של 1-0, כעבור 3 דקות אל קרנאווי הכפיל את התוצאה מהנדוקה הלבנה. לקראת הסיום ים ששון הצליח לצמק אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. דימונה מנצחת ונצמדת לחולון וכפר שלם כששלוש הקבוצות עם מאזן זהה של 18 נקודות!

 

הפועל מרמורק - עירוני קריית מלאכי 2-1

לפני פתיחת המשחק, הפועל מרמורק ערכה טקס לזכרה של שי אשרם ז"ל - עם עוד רגע עצוב זכר ליום העצוב ב-7.10. קבוצתו של רונן ויינשטיין מהמקום האחרון בליגה, התחילה להראות סימני התאוששות במחזורים האחרונים והיום היא אירחה את קרית מלאכי. נאור כהן המשיך את המומנטום של מרמורק והעלה אותה יתרון מהיר בדקה ה-11, היתרון לא החזיק הרבה זמן וכבר לאחר 6 דקות מלאכי מאזנת משער של הדר לוי. בדקה ה-48 מלאכי משלימה את המהפך מפנדל מדויק של ירין מכלוף. בדקה ה-78 מרמורק קיבלה הזדמנות ענקית לקבוע שוויון, אך רון אשכנזי החמיץ פנדל והתוצאה נשארת בעינה ומלאכי לוקחת את כל 3 הנקודות..

 

משפחתה של שי אשרם ז"ל לפני פתיחת המשחק (דוברות הפועל מרמורק) 

 

במשחק נוסף שהתקיים היום במסגרת המחזור התשיעי, נורדיה ירושלים ועירוני מודיעין נפרדו בתיקו ללא שערים.

 

משחקי אתמול:

מכבי יבנה - עירוני אשדוד 4-2

הפועל הרצליה - הפועל לוד 1-1

'אדומים' אשדוד - שמשון כפר קאסם 1-1

 

משחקי הצפון:

מכבי אתא ביאליק - מכבי אחי נצרת 1-0

מכבי אחי נצרת יצאה למשחק חוץ מול אתא ביאליק כשהיא רוצה להתאושש מהתבוסה בשבוע שעבר. מנגד, המארחת חיפשה ניצחון שני ברציפות לאחר הניצחון בשבוע שעבר מול כפר כנא. במשך 90 דקות שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת, ושנראה היה שהשתיים תיפרדנה ללא הכרעה, הגיע אבו נאסר עמוק בתוך תוספת הזמן וכבש עבור אחי נצרת והעניק לה ניצחון חשוב!

 

מ.ס. צעירי כפר קנא - הפועל מגדל העמק 1-2

צעירי כפר קנא אירחה את מגדל העמק כשערה המשחק מפרידה הין השתיים נקודה אחת בלבד. לאחר 9 דקות של כדורגל, מוחמד עבאס העלה את כפר קנא ליתרון, בדקה ה-28 אנס נאסר הכפיל את היתרון עבור המארחת. כעבור 11 דקות מגדל העמק חזרה למשחק מפנדל מדויק של עיזאת חלאיילה. התוצאה נשמרה עד לסיום המשחק אותו כפר קנא מנצחת 1-2.

 

הפועל בועיינה - מ.ס. קרית ים 2-0

לאחר תוצאת התיקו בשבוע שעבר, קרית ים רצתה לחזור למסלול הניצחונות על מנת לקבע את עצמה בצמרת. כבר לאחר 18 דקות אליאור סיידר העלה את קרית ים ליתרון חשוב. חמש דקות לסיום, עדן בן מנשה קבע את תוצאת המשחק וקרית ים עם ניצחון חשוב מאוד ששומר אותה בצמרת ובמרחק של 2 נקודות מהמוליכה מרעננה...

 

אליאור סיידר וחבריו חוגגים ניצחון יקר לקרית ים (עדי דיסטל)

 

הפועל רעננה - עירוני נשר 1-3

מוליכת הטבלה של ליגה א' צפון אירחה את עירוני נשר כשהיא רוצה להמשיך במומנטום הנהדר שלה. כבר לאחר 2 דקות חיים מקונן העלה את רעננה ליתרון. בדקה ה-57 רעננה עושה עוד צעק בדרך לניצחון עם שער נהדר של דראוושה שקובע 0-2 לרעננה. בדקה ה-78 מקונן משלים צמד משלו וקובע 0-3 לרעננה. לקראת הסיום נשר הצליחה רק לצמק משער של גל פרץ, אך זה לא הספיק ורעננה מנצחת ושומרת על המקום הראשון בליגה! 

 

חיים מקונן חוגג שער מהיר עבור רעננה

 

מ.ס. טירה - מכבי נוג'יידאת 0-3

לאחר הניצחון הגדול במחזור הקודם, חניכיו של חיים סירוטקין אירחו את מכבי נוג'יידאת שמגיעה לאחר פסטיבל המאמן בשבוע האחרון. טירה המשיכה את המגמה משבוע שעבר, כשפיראס גנאים ועידו גונן כבשו 2 פעמיים תוך שתי דקות במחצית הראשונה. בדקה ה-57 שלום אדרי כבש את השלישי עבור טירה ובעצם הבטיח את הניצחון עבור טירה שמתמקמת במקום השני!

 

מ.ס. צעירי טייבה - הפועל באקה אל גרבייה 1-3

צעירי טייבה מהמקום האחרון אירחה את באקה אל גרבייה, שערב המחזור הייתה מממוקמת במקום השני לאחר שפתחה את העונה טוב ולפי פתיחת העונה נראה שהיא תילחם בצמרת עד הסוף. פערי הרמות לא הורגשו וטירה כבשה 3 פעמים משערים של אבו פול, אבו ענזה ויש רטנר, באקה הצליחה רק לאזן זמנית. איציק שאקי מאמנה של טייבה משיג ניצחוןמיקר עבור קבוצתו שנחלצת מהמקום האחרון. באקה? אם היא רוצה באמת לעלות ליגה, אסור לה להפסיד משחקים שכאלה...

 

צעירי אום אל פאחם - הפועל כאוכב 0-2 במשחק הקצוות גברה אום אל פאחם על כאוכב 0-2 משערים של בהגת בשיר ואחמד חליילה. אום אל פאחם נצמדת לחבורת הצמרת. הפועל כאוכב יורדת למקום האחרון ממנו יורדים לליגה ב'.

 

שעריים חוגגת ניצחון יקר בחולון! (יותם שחר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכותרות לא מפרגנות לשמשון תל אביב, בואו נראה כמה קבוצות יינצחו בכפר שלם (משה קינדיל 05-01-2024, 15:11)
  2. איפה כל מבשרי הרעות,והחזאים, (המוכתר משעריים 05-01-2024, 15:48)
    איפה כל המומחים שנתנו לחולון נצחון קל,זלזלתם במועדון הכי גדול בליגה א ואולי גם בלאומית. אף מועדון בליגה הזאת לא מתקרב לשעריים. ליגת פחחחחחחח
  3. עוד יחזרו הימים היפים של הקהל הגדול (אוהד שעריים 05-01-2024, 15:57)
    תזכרו תמיד לשעריים יש קהל גדול ואוהב תודה לשחקנים ולכל צוות המאמנים???? איתי לוי אנחנו אוהבים אותך !!! שכל החיילים יחזרו בשלום הביתה אמן????????????
  4. איליי חן (משה שעריים 05-01-2024, 15:59)
    איליי חן זה אס בשבילנו , כמה שמחים שחתמת אצלנו, זה גולר אמיתי.
  5. כל הכבוד לבחורים משעריים אחרי שתי רביעיות מהקבוצות הכי (הוגה דעות 05-01-2024, 16:58)
    חלשות בליגה שני נצחונות על קבוצות חזקות במיוחד בלי לספוג שער זה יפה מאוד ורק שימשיכו ככה.יאללה שעריים!!
  6. כל הכבוד לשעריים (אוהד חולון 05-01-2024, 17:34)
    אומנם לא משחק גדול אבל ידעו לשמור על שער נקי ולקחת את הנקודות בחוץ, שאפו
  7. דימונה שמה את כל הליגה בכיס. (דניאל 05-01-2024, 20:08)
  8. אוהד רון אתה לא כתב ולא עיתונאי (כחול 05-01-2024, 20:19)
    איפה הקבוצה "הקטנה" מרחובות ואיפה הקבוצה שאתה אוהד?
  9. שחקן ליגת על בליגה א‘ מהיריבה אחי נצרת (אוהד קרית אתא 06-01-2024, 08:28)
    אתמול במשחק ראיתי שחקן מס 82 באחי נצרת מתאים לליגת על משהו משהו
  10. מלחמה (מאיר 06-01-2024, 08:55)
    שעריים באש ובמים, מנגינת הצה צה חוזרת,
  11. תיקון (נגאח 07-01-2024, 18:16)
    השער השני של רעננה הבקיע השחקן דהאמשה לא דרוושה