לא מוותרת על הפסגה: 2-1 לדימונה על בקעת הירדן

במסגרת המחזור ה-9 של ליגה א' דרום, ניצחה דימונה את בקעת הירדן עם צמד מהיר לקראת הסיום, דימונה נצמדה לכפר שלם בפסגה. אבי מלכה סיכם: "ידעתי שננצח, אנחנו ממשיכים לעבוד קשה"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 08-01-2024
  • 08:03

במסגרת המחזור ה-9 של ליגה א' דרום, הפועל בקעת הירדן אירחו את מ.ס. דימונה, למפגש קצוות. מ.ס. דימונה מגיעה למשחק הזה בממונטום חיובי עם שני ניצחונות רצופים ומיקום גבוה בפסגה, לעומת הפועל בקעת הירדן שלמרות שעשתה ניצונות של חזרה במחזורים האחרונים, לא מצליחה לצאת מהתחתית. 


המשחק נפתח בלחץ גבוה וחזק של מ.ס. דימונה. הפערים ביכולות היו ברורים אבל למרות השליטה, דימונה התקשתה להגיע למצבים ממשיים, 0-0 במחצית. המחצית השנייה נםתחה עם חילופים מצידה של דימונה ששינו את הדינמקה בהתקפה. בדקה ה76 הסכר נפתח כאשר סתיו פיניש כבש את הראשון. שלוש דקות לאחר מכן עמראן אלקרינואי כבש בפנדל וקבע 2-0. בקעת הירדן עוד צימקה מרגלו של ים ששון לקראת הסיום אבל זה לא הספיק, 2-1 בסיום לדימונה שנצמדת לפסגה. 

 

בסיום המשחק תפסנו את אבי מלכה, בלם הקבוצה שסיכם: "אני חושב שהתחלנו את המשחק טוב. שלטנו בכדור אבל היינו יותר מידי פזיזים למעלה וחסרי שקט, במחצית השנייה כמובן בעזרת החילופים המשחק השתנה ואחרי שהבקענו את הראשון ידעתי שננצח, חבל על השער שספגנו. חששתי מעט השבוע מהמשחק כי ידעתי שאנחנו באים לשחק נגד יריבה שעשתה לנו חיים קשים עונה שעברה. במשך כל האימונים אמרתי לחברה שאנחנו ננצח את המשחק קודם כל בגישה שלנו. חשוב לציין שהמגרש במושבה קטסטרופה וצריך לסגור אותו. זאת סכנה לשחקנים".

 

על התחושות בעקבות הניצחון הלא פשוט: "היה חשוב לנו לחזור מהפגרה בכושר יותר טוב ולייצר רצף ניצחונות. חשוב לי להגיד שחל שינוי אצלנו ושחקנים הבינו שאם לא נרוץ ונשקיע כל משחק לא משנה כמה כישרון יש לנו, אנחנו לא ננצח ואני שמח שזה השתנה בחודש האחרון וחוץ מהנפילה בהרצליה שגם שם היינו טובים סה"כ. התחושות מצויינות אבל אנחנו יודעים שהליגה ארוכה ויש גם עוד מעט עומס משחקים אז אנחנו צריכים את כולם בכושר". 
 

על השאיפות להמשך העונה: "כולנו יודעים שדימונה נבנתה לעליית ליגה ולשם אנחנו מכוונים ואם נמשיך בקצב הזה אני מאמין שנצליח להגיע לשם". 
 

על המשחק הבא מול שמשון ת"א: "שמשון קבוצה מצוינת, עיקשת, שתבוא עם הרבה ביטחון אחרי הניצחון מול כפר שלם. אנחנו נלמד אותה, נעבוד קשה ובעזרת השם אני מאמין שבבית שלנו אנחנו ננצח". 
 

על הליגה העונה: "הליגה ברמה מאוד גבוה העונה. אני חושב שליגה א' מתפתחת לאורך השנים וזאת במה מצויינת לחברה הצעירים. הרבה לא יודעים שזאת ליגה קשה עם שחקנים כישרוניים ואסור לזלזל בה.  יש את חולון , כפר שלם, אשדוד ועוד הרבה קבוצות שאם לא נעבוד קשה אנחנו לא נשיג את המטרה שלנו". 
 

לסיום הוסיף: "זאת שנת הפרישה שלי ואני אשמח שהיא תסתיים בעליית ליגה. זה יעשה אותי מאושר בשביל כל האנשים שעובדים קשה ביום יום בשבילנו". 

אבי מלכה, שמח על הניצחון ומקווה להמשיך ביכולת. (קרדיט צילום: רז זהבי- מדיה אדומים אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. א (רוני 08-01-2024, 14:18)
    אחלה בלם כול אכבוד אבי
  2. אבי מלכה שחקן נשמה (אלי 08-01-2024, 14:56)
    אחד הבלמים המעולים בליגה דימונה זכו בשחקן כול משחק הוא השחקן המצטיין 55555 אין עלייך אוהבים אותך
  3. אבי מלכה (דימונה בדם 08-01-2024, 17:16)
    אבי מלכה ונועם גמון המצטיינים של דימונה עד כה העונה שני עוגנים מצוינים בהגנה