צעירי טייבה מדהימה את באקה. שאקי: "שיחקנו מעולה, התוצאה לא מפתיעה אותי"

צעירי טייבה, שערב המחזור מוקמה במקום האחרון בטבלת ליגה א' צפון, אירחה את באקה אל גרבייה מהמקום השני, שיחקה יותר טוב והשיגה ניצחון ענק, 1-3. מאמנה של טייבה, איציק שאקי, מסכם: "כבשנו שערים מטורפים, הם כבשו שער מסתם הרמה. הגיע לנו הניצחון"

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-01-2024
  • 13:06

צעירי טייבה אירחה את הפועל באקה אל גרביה במסגרת המחזור התשיעי בליגה א' צפון. על הנייר באקה שממוקמת בצמרת הטבלה עדיפה והעיתה אמורה לנצח בקלות, אך על הדשא ראינו הצגה אחת גדולה של טייבה שכבשה שלושה שערים ועשתה ניצחון גדול. טייבה כבשה ראשונה מרגלי אבו פול שדחק מקרוב פנימה וקבע יתרון שהחזיק מעמד עד לסיום המחצית, 0-1 לטייבה לאחר 45 דקות.  
המחצית השנייה נפתחה עם שער שוויון של באקה אל גרביה, כאשר לידור כהן ניסה להרים כדור שבסופו של דבר הטעה את השוער ונכנס פנימה מעל השוער, תיקו 1-1.

למרות שער השוויון, טייבה לא נשברה והחלה ללחוץ על שערה של באקה. אבו ענזה כבש את שער היתרון כאשר כדור חוזר מגיע לאבו ענזה מהאוויר והוא בועט פצצה פנימה 1-2 לטייבה. 
השער השלישי של טייבה היה דומה לשער השני, אך הפעם היה זה ישי רטנר בבעיטה מהאוויר פנימה וקובע את תוצאת המשחק, 1-3 ענק לצעירי טייבה וניצחון חשוב לטייבה שנחלצת מהמקום האחרון.


בסיום המשחק דיברנו עם איציק שאקי, מאמן של צעירי טייבה שאמר: "היום שיחקנו מעולה! זה המשך ישיר לתיקו מול קרית ים במחזור הקודם. כבשנו שער מוקדם ובמקום לכבוש עוד שערים ספגנו שער לא מחוייב. לא הגיע להם השער שהגיע מהרמה סתמית, כשאנחנו כבשנו גולים מטורפים. הגיע לנו הניצחון, אני שמח בשביל הקהל בטייבה שהגיע בכמות גדולה. ונתן לנו דחיפה גדולה".
עוד מוסיף המאמן המצויין: "התוצאה לא מפתיעה אותי, הקבוצה שינתה את פניה זה לא עוד כוכבים ושמות. יש כאן חבר'ה צעירים שבאים ורצים ומראים שהם מחויבים בכל אימון ובכל משחק".
הגעת לקבוצה לפני כמה שבועות וכבר רואים שינוי גדול הקבוצה. מה הסוד?
"עשינו כמה שינויים בסגל, שחררנו שחקנים, צירפנו אחרים ששידרגו אותנו מאד. הפנים קדימה להמשיך ולהצליח, אנחנו עובדים קשה באימונים ויש תוצאות".
 

איציק שאקי מצליח לחלץ את טייבה מהמקום האחרון צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות
  1. שאקי מאמן מצוין אישיות (אייל שחקן לשעבר 08-01-2024, 13:49)
    טייבה עשו עיסקה מצויינת איציק שאקי מאמן מצוין מיקצוען ואישיות טייבה יהנו ממנו אין לי ספק שהוא ישאיר אותם בליגה
  2. לבקה יש כעת חלוצים לא מבקעים מקבלים 3 שערים ערבביות כנס (ראמי 08-01-2024, 15:14)
    שופט פחדן פנדל ברור לבקה בדקות הראשונות