מ.ס. טירה ממשיכה לדרוס: 0-3 מול מכבי נוג'ידאת

מ.ס. טירה מליגה א' צפון ממשיכה בפתיחה הנהדרת שלה לעונה הזאת, מנצחת וממשיכה להציג יכולת נהדרת. טירה מגיעה למשחק אחרי ניצחון גדול בשבוע שעבר נגד אחי נצרת, 6-2, ויש לה מטרה לנצח ולהמשיך בדרך שלה. מצד שני מכבי נו'גידאת אחרי כל הבלגאן שהיה באמצע השבוע בעמדת המאמן, מגיעה למשחק הזה אחרי הפסד בשבוע שעבר נגד הפועל רעננה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 06-01-2024
  • 11:50

מ.ס. טירה פתחה את המשחק מצויין והחלה ללחוץ ולהגיע להזדמנויות, אבל בהתחלה היא התקשתה להכניע את השוער עמית מרגין, עד הדקה ה-31 בה קיבלנו התקפה מצויינת של טירה כשהחלוץ הנהדר פיראס גנאים כבש והעלה את טירה ליתרון של 0-1. אחרי שתי דקות בלבד, גם עידו גונן הצטרף לחגיגה וכבש שער נהדר והעלה את מ.ס. טירה ליתרון של 0-2.

במחצית השנייה מכבי נוג'ידאת פתחה את המחצית במטרה לצמק את התוצאה ולחזור למשחק, אך נתקלה ביום טוב של השוער גולן אלקסלסי, שוערה של טירה, שאי אפשר היה להכניע אותו.

טירה המשיכו לתקוף את נוגידאת ובדקה ה-75 שוב החניכים של חיים סירוטקין, הצליחו לכבוש ולעלות ליתרון של 0-3 והפעם הכובש היה שלום אדרי.

חגיגה במ.ס טירה שבסיום מנצחת את נוגידאת 0-3 וממשיכה להוכיח לכולם שהשנה היא קבוצת צמרת ומצד שני בנוגידאת מאוד מודאגים ממצב הקבוצה.

תגובת המאמן עיסא נו'גידאת, מאמנה המפסיד של מכבי אחמד נו'גידאת: "יצאנו למשחק חוץ קשה מאוד בלי 9 שחקני הרכב, עם סגל שרובו היה שחקני נוער. טירה שיחקו יותר טוב והגיע להם לנצח, הפנים שלנו לקראת המשחק הבא עם סגל שחקנים אחר. תוך שבועיים תהיה קבוצה חדשה וטובה לנוג'ידאת".

 

הזעזוע שעבר על הקבוצה מעזיבתו השבוע לא עזר. אך עיסא נוג'ידאת אופטימי! (חגאג רחאל)

 

תגובת עידו גונן שחקנה של טירה שגם כבש: "באנו למשחק במטרה ברורה לקחת 3 נקודות. אני שמח שדברים התחברו לנו והצלחנו לנצח את המשחק ואני שמח גם על השער שכבשתי במשחק. השנה יש לנו קבוצה טובה ואנחנו כבר עם הפנים לנשר במחזור הבא".

לפני כמה ימים התפטרת וחזרת לאחר יומיים. לא היה עדיף שלא היית חוזר, כי לא רואים שינוי?
"אני חזרתי כדי לתקן ולשנות דברים ולשפר את הקבוצה. אני בטוח שעם השחקנים שאמורים להצטרף לקבוצה וחזרת הפצועים, הקבוצה תיראה אחרת ותביא תוצאות יותר טובות".

סירוטקין בהחלט יכול לחייך בסיום המשחק (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות