ניצחון שני ברציפות לצעירי כפר קנא

במסגרת המחזור התשיעי בליגה א' צפון, אמש פגשה צעירי כפר קנא את הפועל מגדל העמק. שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה במטרה לנצח את המשחק ולקחת את כל שלוש הנקודות. צעירי כפר קנא הגיעו למשחק אחרי שניצחו בשבוע שעבר את הפועל באקה אל גרבייה 0-3 במשחק חוץ. מצד השני הפועל מגדל העמק מגיעה למשחק הזה לאחר תוצאת תיקו 2-2 עם הפועל בני זלפה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 06-01-2024
  • 16:55

צעירי כפר קנא פתחו את המשחק טוב מאוד והתחילו לייצר מצבים ולהגיע להזדמניות. כבר בדקה ה-9 צעירי כפר קנא הצליחה לעלות ראשונה ללוח התוצאות אחרי שער נהדר של מוחמד עבאס, שמעלה את כפר קנא ליתרון של 0-1. במגדל העמק ניסו לחזור למשחק מהר, אבל לא הצליחו וכפר כנא שוב שלטה במשחק ובדקה ה-29, שוב כפר קנא כובשת ועולה ל-0-2 והפעם הכובש היה אנס נסאר.

 

אחרי שספגו את השער השני, הפועל מגדל העמק החלה להתעורר ושחקני מגדל העמק התחילו ללחוץ את כפר קנא במטרה לצמק את התוצאה. בדקה ה-40 השופט שורק לפנדל עבור הפועל מגדל העמק, מי שעמד ליד הכדור היה החלוץ הנהדר עיזאת חלאיילה ומשם הוא צימק את התוצאה ל-2-1 .

 

את המחצית השנייה הפועל מגדל העמק פתחו טוב מאוד, זאת במטרה להשיג את שער השוויון ולחזור למשחק, אבל בשער של כפר קנא נמצא השוער עומר יוסף טל שהציל את כפר קנא כמה פעמים במשחק. מן הצד שני, גם כפר קנא יצרה הזדמנויות, אבל לא הצליחה להגדיל את התוצאה. בסיום צעירי כפר כנא הצליחה לנצח את המשחק 2-1 ולהשיג נצחון שני ברציפות.

 

תגובת כובש השער של מגדל העמק, החלוץ עיזאת חלאיילה, שסיכם את המשחק ואמר: "היה לנו משחק טוב וחבל שלא חילצנו נקודה לפחות, אבל הכל טוב ככה זה כדורגל שאתה לא מבקיע אתה מקבל". 
 

עוד אמר חלוץ הקבוצה: "אנחנו כבר אחרי המשחק, מגדל העמק עם הפנים קדימה למשחק הבא אני מקווה שבמשחק הבא נחזור למסלול הטוב שלנו ונחזור לנצח".

שער של עיזאת חלאיילה לא הספיק לנקודות מול כפר קנא... (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות