אלאהלי טמרה מנצחת את בני כאבול 0-2

קבוצתו של פאיד חסון, אלאהלי טמרה, אירחה אמש את בני כאבול שרצתה להשוות את הנקודות לזו של המארחת. לאחר 78 דקות ללא שערים, יוסף מחמוד כבש צמד עבור טמרה והעניק לה את הניצחון. במהלך המשחק, שחקנה של כאבול, אחמד עלי, נפצע בצורה קשה ופונה מהמגרש ע"י אמבולנס

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 07-01-2024
  • 08:36

במשחק שהתקיים היום בין עירוני בני כאבול לבין אלאהלי טמרה באצטדיון קרית ים (אצטדיונה הביתי של אלאהלי טמרה) 
אלאהלי טמרה נצחו את בני כאבול, אחרי הרבה טעויות של השופט הראשי במשחק, המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים כשהמשחק היה שקול כשכל קבוצה הגיעה להזדמוניות שלה, אך כאמור לא הצליחו למצוא את הרשת. 

במחצית השנייה אלאהלי טמרה ניצלו טעות גדולה של הבלם איהם אבדאח בדקה ה-78 ויוסף מחמוד כובש ומעלה את קבוצתו ליתרון של 0-1.
בדקה ה-90 עוד מתפרצת לאלאהלי טמרה שהצליחה לסגור עניין ולכבוש את השער השני, כששוב היה זה יוסף מחמוד שהשלים צמד והעניק לאלאהלי טמרה את הניצחון ולהמשיך עם פתיחת העונה הנהדרת שלה בעונה הראשונה שלה בליגה ב'. מן הצד שני, עירוני בני כאבול ממשיכה לאכזב מבחינת תוצאות כשהיא רושמת פתיחת עונה מהגרועות שאנחנו זוכרים.

 

האמבולנס מפנה את אחמד עלי (מחמוד עאישי)

 

במהלך המשחק התקיים אירוע חמור, כשבלמה של עירוני בני כאבול, אחמד עלי, נפצע ועל פי בדיקה ראשונית על כר הדשא, התברר שהשחקן פרק את הכתף השמאלית שלו ומצד שני אינו יכול היה להזיז את הרגל הימנית שלו, בעקבות הפציעה הקשה הזמינו אמבולנס למקום וכשהגיע האמבולנס למקום השופט ארטו סער אדוארד החליט לא לעצור את המשחק וביקש משתי הקבוצות להמשיך. נהג האמבולנס החליט להיכנס למגרש ולפנות את השחקן שמצבו היה כל כך חמור, כשראה השופט שנהג האמבולנס נכנס לתוך המגרש, לא הייתה לו ברירה והוא 'נאלץ, לעצור את המשחק.

 

החלמה מהירה לאחמד עלי (מחמוד עאישי)

 

תגובת המאמן המנצח, פאיד חסון: "היה משחק קשה נגד קבוצה טובה. הגענו לכמה מצבים בתחילת המשחק, אך לא הצלחנו וזה הלך קשה, אבל בסוף הצלחנו לכבוש, הגיע לנו לנצח ואני מקווה שבעתיד נעשה את זה קצת יותר קל מההתחלה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. השופט שהיה במשחק צריך להתבייש הבן אדם לפנ השחקן (אוהד 07-01-2024, 13:55)
    אני הייתי במשחק וראיתי את זה השופט לא רצה לעצור את המשחק שייתבישו באיגוד ששולחים שופטים כאלה