נבחרת המחזור - ליגה א' צפון מחזור 9!

המחזור התשיעי בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו רעננה מנצחת את נשר ומגדילה את הפער בפסגה. קרית ים, טירה ואום אל פאחם מנצחות ונצמדות אליה חזק. בתחתית אחי נצרת מנצחת ובורחת מהמקום האחרון, אליו יורדת כאוכב, כשגם נוגדיאת מסובכת חזק לאחר הפסד נוסף. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-01-2024
  • 18:02

ונעבור למצטיינים:

שוער: דורון מיכאלי (מ.ס. קרית ים)

שוערה של קרית ים היה מצוין מול בועיינה, הציל את קבוצתו מספר מצבים והראה שיש מישהו שאפשר לסמוך עליו בשער של קרית ים. דורון שוער מהטובים בליגה והוא מוכיח זאת למן פתיחת העונה. 

 

דורון מיכאלי, שוער המחזור של ליגה א' צפון (חגאג רחאל)

 

הגנה:

פרחאת עבודי (הפועל רעננה)

מגנה של רעננה היה פעיל מאד על קו ימין של קבוצתו, עשה עבודה נהדרת גם הגנתית וגם בחלק ההתקפי ייצר המון מצבי הבקעה לחבריו. 

 

אורן קלצבסקי (מ.ס. טירה)

מגנה המוכשר של טירה, היה מצויין בחלק ההגנתי של קובצתו תמך רבות בהתקפה וייצר מצבים לחבריו וכבונוס בישל את השער הראשון לפיראס. 

 

עדנאן אבו פול (מ.ס. צעירי טייבה)

בלמה של טייבה הגיע לפני שלושה שבועות לקבוצה ומאז הגעתו ההגנה התייצבה. אבו פול משחק חזק בחלק ההגנתי וגם עוזר לחבריו בחלק ההתקפי וכבש שער חשוב שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

אוראל כהן (מ.ס. טירה)

בלמה של טירה היה מצוין מול נוגידאת, סגר היטב את הקו האחורי של קבוצתו ומנע כל מצב הבקעה ליריבה. אוראל מוכיח הרבה הרבה מנהיגות ושקט במשחקו. 

 

קישור:

חיים מקונן (הפועל רעננה)

המגן קשר של רעננה מוכיח כל שבוע את הכישרון הגדול שטמון בו. מקונן היה מעורב בכל ההתקפות של קבוצתו, היה פעיל מאד ומסוכן ליד שער היריבה וכמובן כבש צמד שערים. 

 

חיים מקונן, כישרון ענק שמעורב בכל התקפה של קבוצתו (חגאג רחאל)

 

ארתור אלייניקוב (מ.ס. קרית ים)

קפטן קרית ים היה מצוין במרכז השדה של קבוצתו, חילץ כדורים רבים מהיריבה ותמך בחלק ההתקפי. היה מהבולטים שהביאו את הניצחון לקבוצתו. 

 

אמגד סולימאן (מכבי אחי נצרת)

הקפטן של הקבוצה היה מצוין באמצע המגרש, כל כדור עבר דרכו. חילק כדורים נדרים לחבריו ולמעשה הוא המוציא לפועל של אחי נצרת בחלק ההתקפי.

 

התקפה:

פיראס גנאיים (מ.ס. טירה)

חלוצה של טירה היה מצוין מול נוגידאת, הטריד את הגנת היריבה, סיכן את השער, הגיע למצבי הבקעה וכבש שער שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

פיראס גנאיים עם שער חשוב בדרך לניצחון נוסף של טירה (חגאג רחאל) 

 

מוראד אבו ענזה (מ.ס. צעירי טייבה)

חלוצה של טייבה היה מסוכן מאד מול באקה, דחף את קבוצתו לניצחון. אבו ענזה מנהיג את הצעירים ועושה רושם שאיתו טייבה לא תרד ליגה. 

 

אנס נסאר (מ.ס. צעירי כפר קנא)

חלוצה של כפר קנא היה מצוין מול הפועל מגדל העמק, כבש שער ולא הפסיק להטריד את הגנת מגדל העמק. אנס נמצא בכושר נהדר והתוצאות של קבוצתו בהתאם. 

 

אסי אלימלך, מאמן המחזור של ליגה א' צפון (חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: אסי אלימלך (הפועל רעננה)

מאמן הפועל רעננה בשקט בשקט עושה פתיחת עונה נהדרת, כאשר הוא מוביל את הטבלה כמעט שליש עונה. השבוע הרשים עם ניצחון יפה על נשר החזקה. יש לציין את חיים סירוטקין שמוביל את קבוצתו קרוב למקום ממנו עולים ללאומית. 

נבחרת המחזור - ליגה א' צפון מחזור 9!

הוסף תגובה
תגובות