ממשיכה לטפס: קרית ים מנצחת את בועיינה

מ.ס קרית ים מליגה א׳ צפון ממשיכה בפתיחת העונה הטובה שלה, כשבמחזור האחרון היא מנצחת את הפועל בועיינה 2-0 משערים של אליאור סיידר ועדן בן מנשה, ובעקבות הניצחון, קבוצתו של עודד קוטר התמקמה במקום השני בליגה. קוטר: ״מקווה שתהיה המשכיות ונמשיך בדרך שלנו״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 09-01-2024
  • 08:03

מ.ס. קרית ים מגיעה למשחק הזה אחרי תוצאת תיקו 1-1 במחזור הקודם נגד טייבה. מן הצד השני, הפועל בועיינה מגיעה אחרי ניצחון גדול על הפועל כאוכב 4-1.

 

את המחצית הראשונה קרית ים פתחה טוב ומתחילת המשחק הקבוצה של עודד קוטר התחילה לייצר מצבים. בדקה ה-17 אליאור סיידר מעלה את קרית ים ליתרון של 1-0 לאחר שער גדול. הפועל בועיינה ניסתה לחזור למשחק עד לתום המחצית, אך לא הצליחה לאזן את התוצאה לפני ההפסקה.

 

עם פתיחת המחצית השנייה, בועיינה המשיכה וניסתה לחזור למשחק ולכבוש שער השוויון, אבל השוער דורון מיכאלי היה במקום ומנע מבועיינה את שער השוויון. 
גם קרית ים חיפשה את השער השני, וגם שוערה של בועיינה, פאדי אבו עיסא, הציל את בועיינה כמה פעמים מספיגת השער בשני. בדקה ה-85 ראינו התקפה נהדרת של קרית ים, בה עדן בן מנשה הצליח לכבוש שער נהדר והעלה את קרית ים ל-2-0 גדול על הפועל בועיינה. 
בסיום קרית ים מצליחה לנצח את המשחק ולהמשיך עם הפתיחה המצויינת.

 

תגובת המאמן עודד קוטר מאמנה של קרית ים על הנצחון היום: ״זה ניצחון חשוב מאוד במגרש קשה מאוד, נגד קבוצה טובה שמאוד מאורגנת ומסודרת, אבל בסוף הצלחנו לנצח את המשחק ולקחת את שלוש הנקודות החשובות. אני מקווה שתהיה המשכיות ונמשיך בדרך שלנו״.

עודד קוטר וקרית ים רוצים לראות המשכיות (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה (אבי 10-01-2024, 20:23)
    מאמן בלי עמוד שידרה בשביל 4500 שח מכר את הנשמה שלו אין מושג באימון