מכבי נוג'ידאת החתימה שלושה שחקנים חדשים

מכבי נוג'ידאת מבינים שפתיחת העונה של הקבוצה הייתה כל כך גרועה עבור הקבוצה והם מנסים לחזק את הקבוצה ולצאת לדרך חדשה. היום החתימה הקבוצה באופן רשמי את הקשר אדם אבו גנב, החלוץ המצויין מוחמד פוקרא והשוער סאלח בלעום בכדי לחזק את הסגל ולעזור לקבוצה לצאת לדרך חדשה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 09-01-2024
  • 13:29

לאחר פתיחת עונה רעה, מכבי נוג'ידאת מתחילה לרענן את השורות ומחתימה שלושה שחקנים חדשים. כשהיא מחתימה את החלוץ מוחמד פוקרא מגיע לקבוצה אחרי שלא קיבל את ההזדמנות שלו בבני סכנין בליגה העל, לאחר שבעונה שעברה החלוץ הנהדר שיחק בליגה א' צפון עם איחוד בני שפרעם והיה לבורג מאוד חשוב עבור הקבוצה והיה לו חלק גדול בעלייה ההיסטורית של הקבוצה, שם כבש 12 שערים. את השוער סאלח בלעום שפתח את העונה הנוכחית בקבוצת צעירי טייבה בליגה א' צפון וזאת העונה השלישית שלו עם הקבוצה, אך לאחר הפתיחה הלא טובה של הקבוצה הוא הגיע לנוג'ידאת בכדי לעזור להם. כמו כן, החתימה הקבוצה גם את הקשר אדם אבו גנ״ב לאחר ששיחק בעונה שעברה בליגה א' צפון עם מכבי אתא ביאליק והייתה לו עונה טובה מאוד.
תגובת המאמן עיסא נוגידאת על החתמת שלושת השחקנים: "אנחנו בתהליך של בניית הקבוצה מחדש וחישוב מסלול מחדש, חלק מהתהליך זה חיזוק הקבוצה ב-6 שחקנים חדשים ביניהם השוער שמחליף את השוער עמית מריג'ן שפורש מכדורגל מסיבות אישיות".

הוסף תגובה
תגובות