סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 10!

המחזור העשירי בליגה א׳ צפון הגיע, מחזור בו המוליכה רעננה יוצאת למשחק קל מול כאוכב, קרית ים מארחת את אום אל פאחם וטירה נגד נשר. מי תנצח? מי תפסיד? כל המידע בתחזית של סוכנות השחקנים של D&A

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 11-01-2024
  • 16:21

רעננה כובשת את הפסגה ורושמת ניצחון שישי ברציפות, קריית ים מתקרבת לצמרת הגבוהה ומתחזקת להמשך הדרך, אום אל פאחם מתחברים מקצועית. צעירי כפר קנא מתקרבת לצמרת, באקה מאבדת גובה, טייבה רושמת ניצחון בכורה וחוזרת לליגה וכאוכב חייבת להתעורר כדי לשרוד בליגה...

 

מ.ס. קרית ים - צעירי א.א פאחם

קריית ים הולכים השנה בכל הכח לעבר המטרה שהם סימנו בתחילת העונה והיא עליית ליגה. השבוע הם מצרפים את עלי דחלה ואת עמית מזרחי המצוין. קרית ים מנצחת במחזור האחרון את בועיינה והקבוצה כבר עם 17 נקודות בצמרת הטבלה. אם בקרית ים רוצים לעלות ליגה הם חייבים לנצח את א.א פאחם שלה בדיוק אותן מטרות. א.א. פאחם מתחילה להתחבר והקבוצה חוזרת מפגרת המלחמה בצורה מצוינת כשהקבוצה רושמת 3 ניצחונות ברציפות ונראה שהקבוצה מתחברת. תחזית: תיקו.

 

אליאור סיידר, משחק קשה צפוי לו ולחבריו מול אום אל פאחם. צילום: אבי רביבו

 

מכבי אחי נצרת - הפועל בני זלפה

אחי נצרת מנצחת בדקה ה-90 את אתא ביאליק וללא הפחתת הנקודות, הקבוצה הייתה מוצאת את עצמה במקום השלישי. באחי נצרת יש קבוצה מאוזנת מאוד עם תמהיל נכון של צעירים וותיקים, בקבוצה יעשו הכל לנצח ולטפס במעלה הטבלה. זלפה מפסידה השבוע לכפר כנא לאחר שהובילה 3-0 במשחק. בזלפה יש קבוצה חזקה ואיכותית שתעשה הכל כדי להתקדם כמה שיותר גבוה במעלה הטבלה. תחזית: תיקו.

 

הפועל כאוכב - הפועל רעננה

כאוכב ממשיכה בתחילת העונה הרעה שלה ונראה שאם לא יעשו שינוי דרמטי בסגל השחקנים, זה לא יספיק להם להישארות. במחזור האחרון הקבוצה מפסידה לקרית ים ויורדת למקום האחרון בטבלה. רעננה מגיעים למשחק בכושר מצוין ונראה שהעונה הם ישיגו את המטרה שהם הציבו לעצמם והיא עליית ליגה. הקבוצה סופרת שישה ניצחונות רצופים וכדי לעלות ליגה הם חייבים לנצח את כאוכב. תחזית: רעננה תנצח.

 

הפועל באקה אל גרביה - הפועל בועיינה

משחק בין שתי קבוצות שמאבדות גובה במחזורים האחרונים. באקה מגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, בבאקה יש קבוצה צעירה ומוכשרת שחייבת לחזור למסלול הניצחונות אם היא מכוונת לעבר הצמרת. בועיינה רושמת את הפסדה השני העונה לקרית ים החזקה, ואם לקבוצה יש שאיפות להגיע לצמרת היא חייבת לנצח בבאקה. בבועיינה יש סגל שחקנים מוכשר שמסוגל לנצח כל קבוצה בכל מגרש. תחזית: באקה תנצח.

 

ניר עזריה עבר לרעננה. יוביל אותם לניצחון על כאוכב? צילום: אבי רביבו

 

עירוני נשר - מ.ס. טירה

משחק בין שתי קבוצות שנמצאות במגמות הפוכות, מצד אחד נשר רושמת שני הפסדים רצופים והקבוצה מתחילה לאבד גובה. בכדי לעצור את מגמת ההפסדים, הקבוצה צריכה לחזור לשחק בצורה שאפיינה אותה בתחילת השנה והיא הכח כקבוצה שלא מוותרת על המשחק בשום רגע נתון. מנגד, טירה היא הלהיט החם של הליגה, הקבוצה של עבד טיטי עם שלושה ניצחונות רצופים מתמקמת לה במקום השלישי ותרצה לרשום עוד ניצחון בדרך למטרה. תחזית: טירה תנצח.

 

מכבי נוגיידאת - מכבי אתא ביאליק

נוגיידאת מרעננת את הסגל ורושמת שינוים רבים השבוע במצבת השחקנים. אדם אבו ג'נב, מוחמד פוקרא וסאלח בלעום הצטרפו לקבוצה שרושמת ארבעה הפסדים רצופים. אם בנוגיידאת רוצים לצאת לדרך חדשה הם חייבים לנצח את אתא ביאליק ולייצר שקט תעשייתי ומקצועי. אתא ביאליק מפסידים הפסד כואב בדקה ה-96 לאחי נצרת והקבוצה הצעירה סובלת מחוסר יציבות. עד עכשיו הקבוצה של אבי סבג חווה עונה שקטה, אך כדי שהתחתית לא תתקרב הם חייבים לנצח את נוגיידאת. תחזית: תיקו. 

 

כפר כנא כבר עם שני ניצחונות רצופים. האם ינצחו גם את טייבה? צילום: אבי רביבו

 

מכבי צעירי כפר קנא - צעירי טייבה

צעירי כפר קנא מנצחת שני משחקים ברציפות ונראה שהכישרון שיש בקבוצה מתחיל לתת את אותותיו. לכפר קנא יש שאיפות לצמרת וכדי להגשים את הרצון הם חייבים לנצח את טייבה, במיוחד בבית. טייבה חוזרת לחיים עם ניצחון גדול על באקה ונראה שהשינוי בעמדת המאמן עושה טוב לקבוצה. בטייבה ירצו להמשיך ביכולת המשופרת לעשות תוצאה טובה ולברוח מהתחתית. תחזית: כפר קנא תנצח.

 

הפועל מגדל העמק - הפועל כפר כנא

מגדל העמק עם סגל השחקנים המצוין מאבדת גובה במחזורים האחרונים ונראה שהקבוצה מקרטעת. במגדל העמק מבינים ויודעים שהפסד מול כפר כנא והקבוצה תראה את התחתית מקרוב. הפועל כפר כנא מנצחת את זלפה לאחר ארבעה משחקים ומד הלחץ בקבוצה קצת נרגע. כדי להתרחק מהתחתית הקבוצה חייבת לנצח את מגדל העמק ולחלוף על פניה בטבלה. בכפר כנא סגל השחקנים צעיר ומוכשר וחייב להתחבר. תחזית: תיקו.

סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 10!

הוסף תגובה
תגובות