"לחצנו על רעננה כל המשחק, מאוכזב שלא ניצחנו"

כך אמר חנא פרהוד, מאמנה של הפועל כאוכב לאחר שהפסידו להפועל רעננה 2-1. עוד מוסיף המאמן הבכיר: "אם לא יגיע חיזוק של 3-4 שחקנים בכירים, אני עוזב. בלי החיזוק שאני מדבר עליו, כאוכב לא תשרוד בליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-01-2024
  • 15:46

הפועל רעננה ניצחה את הפועל כאוכב 1-2, מצמד שערים של ניר עזריה, כאוכב צימקה משער של טוקאן גורג, אך כאמור זה לא הספיק לה והיא מפסידה שוב... 

בתום המשחק דיברנו עם מאמן הפועל כאוכב, חנא פרהוד, שנשמע מאוכזב מאד בסיום ואמר: "לחצנו על רעננה כל המשחק, אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו. אפילו בתוצאת תיקו הייתי מאוכזב במשחק הזה. כל מי שהיה במשחק לא ידע מי במקום הראשון ומי במקום האחרון. הם כבשו גולים משתי טעיות שלנו והם לא סיכנו את השער אפילו פעם אחת. רעננה העבירו זמן, נפלו על הקרקע ומשכו זמן, כל מי שנכח במשחק ראה שהיינו טובים יותר". 

לגבי ההמשך אומר המאמן המצויין: "אם לא יוחתמו שחקנים חדשים ובכירים אני לא ממשיך בקבוצה. אני גם בן אדם עם רגשות ולא יכול כל שבוע להישאר עם המחמאות בלי להביא נקודות בגלל שחסרים לי 3-4 שחקנים בכירים בקבוצה, עם כל הכבוד לשחקנים הצעירים שלי שאני מוריד בפניהם את הכובע, ללא שחקנים בכירים לא נשרוד בליגה א'. אני מושך ומושך את הקבוצה ומחזיק אותה קצר וטוב, ואף קבוצה למן תחילת העונה לא הייתה עדיפה על כאוכב. כל הטוענות לעליה לליגה הלאומית שיחקו נגד כאוכב ולא ראיתי שהקבוצות האלה התעלו על כאוכב". 

לסיום אמר מאמנה של כאוכב: אם יגיעו 3-4 בכירים כאוכב תהיה קבוצה חזקה מאד בליגה א'. בלי השחקנים הבכירים האלה כאוכב לא תוכל לשרוד בליגה א' ".

חנא פרהוד, "אם לא יגיע חיזוק אני עוזב" (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בכיין לך לצופי חיפה בליגה ג שם המקום שלך (בלאל 12-01-2024, 15:50)
  2. בכיין (יורם 12-01-2024, 16:28)
    שוב מספר סיפורים אתה לא יכול להיות מדריך במתנס אתה רוצה להיות מאמן כולם אשמים רק חנה לא
  3. תעזוב ותעבוד בטיח (אחד 12-01-2024, 19:40)
    קבלן טייח עם שחקנים חוטבי עצים. הקשר האחורי שלך אין לו מקום בבני הבזורה בדואית בתור אוסף כדורים. לך לך לך. ותעשה דיאטה כבר.