"מגיעים לכל משחק במטרה לנצח"

כך אמר אוראל כהן, בלמה של מ.ס. טירה, לאחר הניצחון המרשים של קבוצתו על קרית ים בחוץ במסגרת המחזור ה-12 בליגה א' צפון. לגבי עליית ליגה אמר: "אנחנו רק בינואר והליגה עוד ארוכה, מיותר ועוד מוקדם לצאת בהצהרות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-01-2024
  • 09:37

אוראל כהן, בלמה בן ה-22 של מ.ס. טירה, שיחק בעברו בשמשון ת"א, בעפולה ואף עבר תקופה כשחקן ביוון. מספר לאתר גולר על הניצחון במחזור האחרון מול קרית ים: "זו הרגשה מצוינת לנצח, קרית ים קבוצה מצוינת וידענו שהם יעשו לנו חיים קשים אצלם בבית, אבל לשמחתי באנו מוכנים ולקחנו 3 נקודות וזה הדבר היחיד שחשוב".

הקבוצה נמצאת בכושר נהדר במחזורים האחרונים, איך אתה מסביר את הרצף הטוב שלכם?

"אנחנו מגיעים לכל משחק במטרה לתת את הכל על המגרש ולהביא 3 נקודות, כל משחק בליגה הזאת הוא קשה בטירוף ואסור לזלזל באף קבוצה, כמו שאתה רואה העונה כולם יכולים לנצח את כולם. אני חושב שהכושר הטוב שלנו נובע מזה שאנחנו מגיעים לכל משחק לתת את ה-100 אחוז שלנו בלי חוכמות ואנחנו מקווים לייצר המשכיות".

אתה חושב שהקבוצה יכולה לעלות ליגה?

"כמו שאמרתי אנחנו מתעסקים בלשפר את עצמנו משבוע לשבוע ומתייחסים לכל משחק בשיא הרצינות והדריכות. אנחנו רק בינואר, הליגה עוד עמוסה וארוכה ככה שמוקדם ומיותר לצאת בהצהרות, אנחנו נדבר על הדשא בעזרת השם".

שיחקת בעפולה בליגה הלאומית, מדוע ירדת חזרה לשחק בליגה א' ולמה דווקא בטירה?

"הדברים לא הסתדרו כמו שרציתי בעפולה וזה בסדר, זה הכדורגל ואני מאחל להם בהצלחה במאבקי ההישרדות. שמעתי מכמה חברים על טירה עוד בעבר והבנתי שהשאיפות גבוהות, ביחד עם זה שחיים סירוטקין (שכבר הייתה לנו קדנציה ביחד) אמר לי שזה המקום הנכון בשבילי, אני שמח מאוד על הבחירה שלי, חזרתי ליהנות מכדורגל בטירה".

ספר לנו על החוויה שלך בטירה. מבחינת הקבוצה עצמה, חיים סירוטקין המאמן, ההנהלה והאוהדים...

"קודם כל יש חדר הלבשה מדהים, השחקנים אוהבים אחד את השני ואנחנו מאוד מגובשים ביחד עם צוות האימון וההנהלה, מה שיוצר כיף להגיע לכל אימון ולכל משחק. יש בטירה משהו מיוחד, אם זה כל ההנהלה בראשות עבד טיטי שנותנים באמת את כל הלב וכל הנשמה לקבוצה. הקהל המדהים שמגיע ומלווה אותנו לכל משחק גם בבית וגם בחוץ בכל מזג אוויר וכל שעה, שזה לא דבר מובן מאליו בכלל, זה נותן לשחקנים רצון להחזיר להם בכדורגל יפה ובניצחונות. אני מקווה מאוד בעזרת השם שנצליח להביא את המועדון הזה למקומות שראויים לו ושנעשה את האנשים של טירה שמחים כמו שמגיע להם".

אוראל כהן וטירה נמצאים בכושר נהדר בתקופה האחרונה(יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות