נבחרת המחזור - ליגה א' צפון מחזור 12!

המחזור ה-12 בליגה א' צפון הסתיים... מחזור בו שלוש הראשונות, רעננה, טירה ואתא ביאליק מנצחות ואילו בתחתית כאוכב ונוג'ידאת לא מנצחות וטייבה מנצלת זאת ובורחת מהתחתית... אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון..?

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-01-2024
  • 10:28

ונעבור למצטיינים:

שוער: גולן אלקסלסי (מ.ס. טירה)

שוערה של טירה, שומר על שער נקי כבר 4 משחקים ברציפות ובמשחק הצמרת מול קרית ים שמר שוב על רשת נקיה, ועזר לקבוצתו לחזור עם ניצחון כל כך חשוב לקבוצתו. 

 

הגנה:

חאלד אלולאידה (צעירי טייבה)

בלמה המצויין של טייבה, שמר יחד עם קבוצתו על רשת נקייה ומנע כל ניסיון לכיבוש של התקפת בועיינה. חאלד מראה הרבה כישרון ומנהיגות במשחקו.

 

עבדי פרחאת (הפועל רעננה)

בלמה של רעננה היה מצויין מול באקה, עצר את התקפות באקה ומנע מהם להבקיע. עבדי בלם אחראי שמנהל את משחק קבוצתו ולא סתם קבוצתו במקום הראשון בדרך לעלות ליגה. 

 

דודי דאודי (מכבי אתא ביאליק)

קשרה הצעיר והמוכשר של אתא ביאליק תופקד כבלם היה מצויין בתפקיד, מנע מהיריבה לכבוש, עזר לחבריו בחלק ההתקפי וכבש את שער הניצחון. 

 

מוחמד רגאח (מ.ס. טירה)

מגנה הימני של טירה היה נהדר בחלק ההגנתי ועזר לחבריו בחלק ההתקפי, כבש כמובן את שער הניצחון הכל כך חשוב לקבוצתו. רגאח היה פעיל מאד במשחק ושיחק נהדר. 

 

גיזי דאבור (הפועל כפר כנא)

בלמה המצויין של כפר כנא היה מצויין מול מכבי נוגידאת, ניהל את השחק כמו שצריך, כיוון את ההגנה של קבוצתו ומנע מנוגידאת להגיע למצבי הבקעה. 

 

ראול גרשומוב, המנהיג של טירה על המגרש (חגאג רחאל)

 

קישור:

ראול גרשומוב (מ.ס. טירה)

קשרה של טירה היה מצויין מול קרית ים, ניהל את משחק קבוצתו, הוציא את חבריו להתקפות מעבר והראה שהוא מנהיג אמיתי על המגרש. 

 

ליעד אליאס (מכבי אתא ביאליק)

קשרה הצעיר והמוכשר של אתא ביאליק, קיבל הזדמנות מול נשר בגביע, היה מצויין וקיבל הזדמנות בליגה מול כאוכב וגם במשחק הזה היה מצויין. ליעד ניהל את משחק קבוצתו, סגר היטב בהגנהף הוציא את חבריו להתקפות מעבר. שאפו לקשר הצעיר והמוכשר.  

 

אמגד סולימאן כובש שער ניצחון חשוב עבור אחי נצרת (חגאג רחאל)

 

אמגד סולימאן (מכבי אחי נצרת)

קשרה המצויין של מכבי אחי נצרת שיחק כקשר-חלוץ מול מגדל העמק, הראה עליונות במשחק כשכל כדור עובר דרכו, מנהל את משחק קבוצתו היטב בחלק ההתקפי וכבש שער ניצחון חשוב שהביא עוד שלוש נקודות לקבוצתו. 

 

התקפה:

מוראד אבו ענזה (צעירי טייבה)

חלוצה של טייבה הוא האקס פאקטור של טייבה, מראה הרבה מנהיגות ומסכן המון את שער היריבה. אבו ענזה כבש את שער הניצחון הכל כך חשוב לקבוצתו. 

 

ניר עזריה (הפועל רעננה)

חלוץ גדול נמדד בשערים גדולים וחשובים, וניר עזריה נתן גול כזה נגד באקה אל גרביה בדקה ה-95. עזריה הגיע למצב אחד וכבש, הביא לקבוצתו את הניצחון הכל כך חשוב - שער שמשווים אותו לשער של אליפות. 

 

חיים סירוטקין - מאמן המחזור של ליגה א' צפון (רמי גרידיש)

 

מאמן: חיים סירוטקין (מ.ס. טירה)

איציק שאקי מאז שהגיע לטייבה ממש "הפך" את הקבוצה וחילץ אותה מהמקום האחרון, כשהשבוע ניצח את בועיינה, גם אסי אלימלך עשה ניצחון גדול על באקה בחוץ, אבל מעל כולם הרשים השבוע חיים סירוטקין, מאמנה של מ.ס. טירה שעשה ניצחון גדול על קרית ים תוך כדי הצגת כדורגל משובח. ללא ספק מגיע לו שאפו ענק על עבודתו בטירה! 

נבחרת המחזור - ליגה א' צפון מחזור 12!

הוסף תגובה
תגובות
  1. עזריה הצחקתם אותי היה חלש מאד גם אני הייתח כובש (עבד 31-01-2024, 13:54)