טייבה ניצחה את בועיינה, שאקי: "ניצחון גדול וחשוב מאד"

צעירי טייבה ממשיכה ביכולת הנהדרת שלה, והיום גברה על בועיינה 0-1 במה שנראה כעוד משחק גדול לשחקניו של איציק שאקי, המאמן שממשיך במסע ההישרדות המדהים. איציק אמר בסיום המשחק: "אין סודות ואין קסמים בכדורגל, אני מאמן יסודי ולומד את היריבה כל השבוע ושמח שהתוצאות בהתאם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-01-2024
  • 17:58

צעירי טייבה אירחה את הפועל בועיינה למשחק במסגרת המחזור ה-12 בליגה א׳ צפון. טייבה מי שנחשבה לפני קצת יותר מחודש ליורדת וודאית, הביאה את איציק שאקי לעמוד על הקווים ונראית פשוט נהדר מאז ההגעה של המאמן המצויין. בועיינה מנגד ממשיכה ביכולת הפחות טובה ורואים שהתוצאות לא טובות במחזורים האחרונים, אך למרות זאת היא הגיעה לטייבה במטרה אחת והיא לנצח ולחזור למרכז הטבלה. 

 

300 צופים נלהבים הגיעו לצפות במשחק המסקרן שנפתח שקול ואגרסיבי מאד מצד שתי הקבוצות, ורואים ששתי הקבוצות הגיעו מוכנות למשחק עם עמידה טקטית נכונה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה אך הוכרע בדקה ה-86, כאשר קשר טייבה מוחמד עג'ו המצויין, הגביה כדור לתוך הרחבה וחלוץ הקבוצה מוראד אבו ענזה הוותיק נגח פנימה לרשת העליונה וקבע 1-0. 

 

בסיום טייבה עם ניצחון גדול מבחינתה בורחת מהתחתית ואילו בועיינה עם ההפסד מתקרבת בצעדי ענק אל עבר התחתית, ואם לא יהיה שינוי ביכולת לא נתפלא אם הם יחליפו עוד מאמן...


בסיום המשחק דיברנו עם מאמן טייבה, איציק שאקי, שאמר בסיום: ״זה ניצחון גדול וחשוב מאד להמשך הדרך. אני גאה בשחקנים על הלחימה, ההקרבה והנחישות. זה עוד צעד בדרך למטרה שלנו שהיא להישאר בליגה״.

 

הניצחון על בועיינה ובכלל ההצלחה מאז שהגעת מדברת בעד עצמה. מה הסוד?
"אין סודות בכדורגל ואין שום קסמים, אני מאמן יסודי אשר מגיע מוכן לכל אימון ולכל משחק. אני לומד את היריבה כל השבוע ולכן הקבוצה מגיעה מוכנה לכל משחק ברמה הכי גבוהה שאפשר להיות. וכל הכבוד לשחקנים שלי שעושים את העבודה הכי טוב שאפשר".

איציק שאקי, חוגג ניצחון ענק על בועיינה (אמיר חאג יחיא)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מצוין (טיבאווי 29-01-2024, 18:59)
    סוף סוף יש לנו מאמן מצוין אוהבים אותך איציק שאקי רואים עבודה של מיאמן
  2. הפירוק קרוב מתמיד . בע"ה (משה 30-01-2024, 11:42)
    עוד כמה ימים האמת תצא לאור ויפרקו הקבוצה המסריחה הזאת . לא יאומן חייבים כסף לשחקנים ועדיין קיימים
  3. ל -2 חפש מי ינעניע אותך (אולטראס טייבה 30-01-2024, 13:21)
    הפירוק של אחותך הרבה יותר קרוב תאמין לי אתה מיתוסקל