"לא מאמין שהפסדנו משחק שבו שיתקנו את רעננה 90 דקות"

כך אמר מאמנה של באקה אל גרביה, מוחמד עוואדי, לאחר ההפסד הכואב של קבוצתו בדקה ה-95 למוליכת הטבלה, הפועל. עוד מוסיף המאמן המאוכזב:"הם כבשו שער מבעיטה ראשונה לשער, יש להם מזל של אלופים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-01-2024
  • 16:04

במסגרת המחזור ה-12 של ליגה א' צפון, הפועל רעננה ניצחה את הפועל באקה אל גרביה 2-1, משער עצמי של שחקן באקה ושער נוסף של ניר עזריה שכבש שער ניצחון בדקה ה-95, באקה כבשה ראשונה שער של בן חיון. 

 

בסיום המשחק דיברנו עם מאמן באקה אל גרביה, מוחמד עוואדי, שסיכם ואמר: "הגיע לנו לנצח את המשחק הזה, אבל זה הכדורגל. שיתקנו אותם בכל חלקי המשחק, ממש  שיתקנו אותם והם לא עשו כלום. הובלנו 0-1, החמצנו פנדל וכבשנו שער עצמי, הכל היה נגדנו במשחק הזה... ישבנו עליהם כל המחצית השנייה והגענו להמון מצבים, אולי 5-6 מצבים לכבוש שער ולא הבקענו, והם בדקה ה-95 בבעיטה הראשונה שלהם לשער כבשו שער וניצחו את המשחק". 
 

עוד הוסיף עוואדי ואמר: "אני לא מאמין שהפסדנו משחק כזה, משחק שכבר היה לנו כבר ביד. שאפו גדול לשחקנים שלי שנתנו הכל על המגרש. אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא נגד טירה". 

 

עוואדי, אפשר לומר שלרעננה יש מזל של אלופים?
"יש להם מזל גדול והם ניצחו כמה משחקים בהפרש גול שלא הגיע להם, וכן כנראה שיש להם מזל של אלופים, שיהיה להם בהצלחה. אנחנו לא נוותר ונילחם עד הסוף גם על המקום בפלייאוף העליון".

מוחמד עוואדי מאוכזב מאוד מההפסד לרעננה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן (אוהד 31-01-2024, 19:35)
    מאמן גדול בונה קבוצות בתקציב קטן ומאמין בשחקנים צערים
  2. חלוץ (אמיר 01-02-2024, 12:47)
    חלוץ דחווווווווווף