מהפך בדקה ה-90: כפר כנא מנצחת את עירוני נשר

הפועל כפר כנא ממשיכה להתאושש ולחזור לעצמה, כשאתמול הקבוצה פגשה את עירוני נשר למשחק סופר חשוב עבור שתי הקבוצות. מצד אחד הפועל כפר כנא רוצה לנצח בכדי לברוח מהתחתית ולהמשיך בדרך שלה מאז שמונה המאמן אמיר ראדי, מצד שני עירוני נשר רצתה לחזור למסלול הניצחונות ולהתקרב לחלק העליון של הטבלה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 04-02-2024
  • 07:54

המחצית הראשונה נפתחה בצורה טובה לשני הצדדים, אך עירוני נשר הייתה מסוכנת יותר וכבר בדקה העשירית עודאי שלאעטה הצליח לכבוש ולהעלות את עירוני נשר ליתרון מוקדם של 1-0. לאחר כיבוש הנשר, נשר נרדמה במעט וכפר כנא התחילו לייצר מצבים ולהגיע להזדמנויות, אחת כזאת הגיעה לפני סיום המחצית בדקה ה-44, ובה הצליח לכבוש גיזי דורבור שקובע שוויון 1-1 לפני ההפסקה.

את המחצית השנייה כפר כנא פתחו טוב יותר, במטרה להשיג עוד שער ולקחת 3 נקודות, גם עירוני נשר ניסו להגיע להכרעה היא לא הצליחה למצוא את הרשת. לעומת נשר, כפר כנא הצליחה להשיג ניצחון דרמטי לאחר שער בדקה ה-90 של אחמד ברכה שקבע מהפך והעניק לכפר כנא ניצחון יקר וחשוב.

הפועל כפר כנא ממשיכה להשיג תוצאות טובות ואילו נשר מן בצד השני, איבדו עוד שלוש נקודות חשובות.

 

תגובתו של ברכאת ווהב, מאמנה של נשר לאחר ההפסד: "שתי הקבוצות הגיעו למצבים, כפר כנא ניצלה אותם וניצחו את המשחק. כל הכבוד להם, אנחנו צריכים להתעשת ומהר כי התחתית בוערת. נמשיך לעבוד קשה כדי להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מוקדם".

אמיר ראדי הצליח להוציא את כפר כנא מהתחתית (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחחחחחחח בדיחת השנה (אייל 04-02-2024, 10:32)
    הכל מכור איפה ההתאחדות לכדורגל איפה המשטרה איפה מודיעין אזרחי??? הקבוצות האלה קובעים את התוצאות עוד לפני המשחק זה ביזיון לכדורגל ולהיתאחדות
  2. מדוע לא מתעניינים מה קרה במשחק??? (שירים ושערים 04-02-2024, 11:27)
    האתר "קורע" את כאוכב, מדוע לא בודק מה קורה עם נשר....שחקנים שנאמר להם ללכת...מאמן שכנראה יעזוב...