טירה ממשיכה לנצח , האם היא מועמדת ראויה לעליית ליגה?

מ.ס. טירה ממשיכה בפתיחת העונה החלומית של! אתמול טירה פגשה את הפועל באקה במסגרת המחזור ה- 13 בליגה א' צפון, טירה הצליחה לנצח את המשחק 2:0 משערים של עידו גונם וגנאים. האם יש לנו מועמדת ראויה לעלות לליגה הלאומית בסיום העונה? טירה הגיעה למשחק במטרה לנצח ולהמשיך במרחק סביר מהפועל רעננה שבמקום הראשון. עידו גונן: "אנחנו עם פתיחת עונה מצויינת ואנחנו רוצים להמשיך ככה"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 03-02-2024
  • 14:12

שתי הקבוצות פתחו טוב את המחצית הראשונה וכל קבוצה חיפשה לכבוש את השער הראשון ולשחרר לחץ. טירה שלטה במשחק והייתה מסוכנת מאוד, מצד שני גם באקה אל גרבייה הגיעה להזדמנויות שלה, אך שתי הקבוצות לא הצליחו לעלות על לוח התוצאות ואחרי 45 דקות הסתיימה המחצית הראשונה בתיקו מאופס.  

את המחצית השנייה טירה פתחו חזק והתחילו לייצר הזדמנויות לכיבוש. בדקה ה-70 עידו גונן הצליח לכבוש שער יקר עבור מ.ס. טירה והעלה אותם ליתרון של 0-1. באקה ניסתה לחזור למשחק ולכבוש את שער השוויון, אך שוערה של טירה, גולן אלקסלסי, תפס יום נהדר ומנע מבאקה את השוויון. אחרי שבע דקות טירה הצליחה להכפיל את היתרון וזה כבר 0-2 אחרי שער נהדר של החלוץ פיראס גנאים.

בסיום טירה ממשיכה לדרוס קבוצות בליגה א' צפון ונראה שהיא מועמדת חזקה לעלות העונה לליגה הלאומית, מן הצד שני, באקה אל גרבייה רושמת הפסד נוסף ומאכזב מאוד עבורה!

 

עידו גונן, כובש השער הראשון של טירה, אמר בסיום המשחק: "אני שמח על השער ועל הניצחון הגדול מול יריבה עיקשת ומאומנת. הפנים שלנו כבר לקראת המשחק ביום שלישי מול צעירי כפר קנא. אנחנו עם פתיחת עונה מצויינת שלנו ואנחנו רוצים להמשיך ככה".


עמית מור, מי שבישל את השער השני של טירה, אמר בתגובה: "נתנו משחק מצוין! שלטנו במהלך כל המשחק, הגענו למצבים טובים וכולם באמת נתנו את ה-100 האחוז שלהם. שהגעתי לטירה, שמעתי על החדר הלבשה המדהים והמגובש שיש ועל התמיכה מההנהלה - זה מה שמביא את התוצאות".

שער של נחישות, עידו גונן כובש לאחר כמה מצבים בטוחים באותה התקפה (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות