אתא ביאליק מנצחת בדרבי!

מכבי אתא ביאליק פגשה אמש את מ.ס. קרית ים לדרבי הראשון של העונה בליגה. על הדשא אתא ביאליק הוכיחה שהעונה היא קבוצה מצויינת לאחר ניצחון יקר 1-2 מול מ.ס. קרית ים במשחק גדול שלה. מנגד, קרית ים רושמת הפסד שלישי ברציפות. יוחאי כהן: "הגיע לנו לנצח"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 03-02-2024
  • 09:02

את המחצית הראשונה מכבי אתא ביאליק פתחו את מצויין וכבר לאחר ארבע דקות היממה את קרית ים, לאחר שגולן משה כבש והעלה את מכבי אתא ביאליק ליתרון של 0-1. לאחר השער לקח לקרית ים לא מעט להתאושש והשחקנים של עודד קוטר לאט לאט התחילו להיכנס למשחק ובדקה ה-33 קרית עם הצליחה לכבוש את שער השוויון, לאחר מהלך גדול של הקבוצה ושער גדול של עלי דחלה שקובע שוויון 1-1 בדרבי. 

 

שחר ספיר מימין בכחול מקרית ים. קרית אתא היתה עדיפה. צילום: עדי דיסטל

 

מכבי אתא ביאליק הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון בדקה ה-44 ולפני שריקת הסיום למחצית הראשונה, סארי חאג יחיא הצליח לכבוש את השער השני עבור מכבי אתא ביאליק והיתרון חוזר למארחת, 1-2 לאתא ביאליק בירידה להפסקה. 

קרית ים פתחו טוב את המחצית השנייה במטרה לכפות את שער השוויון כמה שיותר מוקדם, אבל מי שמנע ממנה את השוויון היה השוער המצויין, דודו בן לולו, שנתן הופעה מצויינת ומנע מקרית ים לכבוש את שער השוויון. אתא שמרה על היתרון עד לסיום והשיגה ניצחון חשוב ויקר, ובכך היא ממשיכה עם פתיחת העונה הטובה שלה, מצד השני קרית ים עם הפסד שלישי ברציפות".  

 

אבי סבג, ניצחון יוקרתי לקרית אתא על קרית ים. צילום: עדי דיסטל

 

יוחאי כהן, המנהל המקצועי של מכבי אתא ביאליק בתגובה אחרי הניצחון בדרבי: "היה משחק די טוב. אנחנו בתקופה טובה ושיחקנו נגד קבוצה טובה שגם נמצאת בחלק העליון של הטבלה. הגענו ביחד פחות או יותר עם אותו מספר נקודות, היה לנו משחק טוב והגיע לנו לנצח את המשחק. כעת אנחנו עם הפנים למשחק הבא שלנו". 

 

תגובת כובש שער הניצחון עבור אתא ביאליק, סארי חאג יחיא: "באנו למשחק מאוד קשה - משחק דרבי עם הרבה אמוציות, אבל הצוות שלנו הכין אותנו בצורה הכי נכונה שיש. נטרלנו את קרית ים ואני שמח שניצחנו וכבשתי את שער הניצחון, אך הלוז שלנו מאוד צפוף שאין לנו זמן לחגוג".

לקראת המשחק הבא אמר: "יש לנו עוד 'משחק מלחמה' ביום שלישי נגד באקה... זה לא סתם שאנחנו נמצאים בחלק העליון של הטבלה, אנחנו עובדים מאוד קשה באימונים, יש לנו מאמן (אבי סבג) שאני חושב שהוא המאמן הטוב בליגה".

קרית אתא חוגגת ניצחון יוקרתי על קרית ים. צילום: עדי דיטלס

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבי סבג (גולן 03-02-2024, 16:06)
    אבי סבג אין כמוך בעולם המאמן הטוב במחוז הצפון ליגה א