מכבי אחי נצרת עם נצחון דרמטי מול נוג'ידאת

מכבי אחי נצרת פגשה ביום שישי את מכבי נוגידאת במסגרת המחזור ה-13 בליגה א' צפון. אחי נצרת רצתה להשיג ניצחון נוסף לאחר שבמחזור הקודם ניצחה את הפועל מגדל העמק. מן הצד השני, מכבי נוגידאת הגיעה למשחק אחרי תיקו 0-0 נגד הפועל כפר כנא. שער בודד של רון אריה בדקה ה-87 העניק לאחי נצרת ניצחון דרמטי

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 05-02-2024
  • 08:14

המשחק נפתח בצורה שקולה מצד שתי הקבוצות, כשכל אחת ניסתה לכבוש שער ולשחרר לחץ. אחי נצרת שלטה במשחק, יצרה הזדמנויות, אך לא הצליחה לכבוש שער ומצד השני גם למכבי נוגידאת היו את הזדמניות שלה, אך גם היא לא הצליחה לכבוש והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס.

אל המחצית השנייה הקבוצות עלו במטרה לכבוש שער מהיר, אך שוערי שתי הקבוצות, רועי רבינוביץ וסלאח בלעום, מנעו את כיבוש השערים של שתי הקבוצות...

 

אחי נצרת התחילה ללחוץ מעט יותר חזק, ובדקה ה-87 סוף סוף הגיע השער של אחי שעולה ליתרון 1-0 משערו של רון אריה שכובש שער נהדר. 
בסיום המשחק אחי נצרת מנצחת את מכבי נוג'ידאת ולאחר שכזכור פתחה את העונה במינוס 12 נקודות, כיום היא עם 12 נקודות, כך שב-13 משחקים צברה אחי נצרת 24 נקודות. מנגד, מכבי נוג'ידאת ממשיכה לאכזב את קהלה מפתיחת העונה המאכזבת של הקבוצה, בעקבות ההפסד הקבוצה יורדת למקום האחרון כשהיא עם 6 נקודות בלבד מתוך 39 נקודות!

שחקני אחי נצרת חוגגים ניצחון (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות