דן עובדיה חתם בברינז'ה הסלובנית

דן עובדיה בן ה-25 חתם בקבוצת בברינז׳ה מהליגה השנייה בסלובניה. דן שיחק בעונה שעברה במדי צעירי כפר קנא מליגה א' צפון ונתן שם עונה מצויינת וכמעט הצליח לעלות לליגה הלאומית עם הקבוצה. לעובדיה היו כמה וכמה הצעות בליגה א' צפון, אבל הוא החליט לחכות עד שהגיעה ההצעה מסלובניה וכעת הוא יתחיל אתגר חדש בסלובניה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 05-02-2024
  • 15:04

תגובתו של דן עובדיה לאחר החתימה בברינז׳ה הסלובנית: "אחרי חצי עונה ללא קבוצה, לא רציתי ללכת לליגות הנמוכות בארץ. היו לי לא פחות מעשר הצעות בליגות א׳, אך לא הייתה שום הצעה מליגה לאומית או מליגת העל. החלטתי שאני אני הולך עד הסוף עם החלום ולהפסיק לוותר לעצמי על נוחות. הסוכן שלי גיא שיטרית, השיג לי הצעה מהליגה הסלובנית, אחרי שהביעו בי עניין יצרנו קשר והגעתי".

 

הייתה לך עונה טובה בצעירי כפר קנא, למה בעצם לא חתמת בשום קבוצה מליגה א'?

"אני חושב שמיציתי את ליגה א׳, אני משחק בליגה א׳ כבר 6 שנים וקיבלתי המון הצעות להגיע בעונה האחרונה, אבל הבטחתי לעצמי שהשנה אני צריך לעשות פריצה ולא להישאר עם החלום במגירה".

 

האם אתה מאמין שתצליח שם?

"אני תמיד מאמין בעצמי, לא משנה איפה אני נמצא. אני יודע מה אני שווה וגם שלא הולך, האמונה עוד יותר גוברת אז האם אני אצליח כאן? כמובן! וגם אם לא? אז נבוא עוד יותר חזקים בעונה הבאה".

 

תספר לנו קצת על הקבוצה החדשה שלך?

"קבוצה סלובנית צעירה הנמצאת במקום השביעי בטבלה, נמצאת 10 דקות מעיר הבירה, לובליאנה. זה מקום מאוד קר, מינוס 5 עד מינוס 9 מעלות".

דן עובדיה חתם בברינז'ה הסלובנית

הוסף תגובה
תגובות