סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 14!

המחזור ה-14 בליגה א' צפון הגיע, מחזור בו המובילה מרעננה יוצאת למשחק קל מול טייבה, ואילו הסגנית מטירה יוצאת למשחק חוץ קשה מול צעירי כפר קנא. באקה אל גרביה מול קרית אתא. מי תנצח? מי תפסיד? צפו בתחזית של סוכנות השחקנים D&A ונראה מה הם חושבים על המחזור הקרוב...

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 06-02-2024
  • 09:43

טירה ממשיכה במסע לעבר הליגה הלאומית והקבוצה נמצאת בכושר נפלא. קרית ים מפסידה ושוב מחליפה מאמן (הרביעי שלה העונה), אתא ביאליק כבר במקום השלישי לאחר עוד ניצחון יוקרתי והפעם בדרבי של הקריות. בתחתית כאוכב פותחת את הליגה מחדש לאחר ניצחון יקר על זלפה מהצמרת, ונוגיידאת ממשיכה ביכולת הרעה - אותה יכולת שלוקחת אותה עד המקום האחרון.

 

הפועל כאוכב - הפועל כפר כנא
כאוכב עם ניצחון מפתיע על זלפה מהצמרת והקבוצה של חנא פרהוד רושמת את ניצחון הבכורה העונה. בכאוכב יש סגל צעיר ומוכשר שלא עוזב את המשחק בשום שלב, ניצחון שלל כאוכב על כפר כנא יקרב אותם אליהם וייצור המון לחץ בתחתית. כפר כנא עם 2 תוצאות תיקו ועוד ניצחון ונראה שהקבוצה מתחילה להתחבר. בכפר כנא יש סגל צעיר ואיכותי וברגע שהוא יתחבר התוצאות לא יאחרו לבוא, ניצחון של כפר כנא יסבך את כאוכב עוד יותר בתחתית. תחזית: כפר כנא תנצח.

 

שחקני אחי נצרת חוגגים עוד שער. יחגגו גם מול נשר? צילום: אבי רביבו

 

צעירי  כפר קנא - מ.ס. טירה
צעירי קנא לא משחקת בשבועיים האחרונים והקבוצה חייבת לחזור מהפגרה המאולצת עם ניצחון. בכפר קנא יש סגל שחקנים מצוין שבבית יכול וצריך לנצח
כל קבוצה. טירה של השבועות האחרונים לא עוצרת, הקבוצה וסגל השחקנים מלאי הכישרון של טירה מתחילים להתחבר ומאותתים לליגה שהם פה ללכת עד הסוף. ניצחון של טירה והם ימשיכו להיות חזק מאוד בצמרת. תחזית: תיקו.

הפועל מגדל העמק - מכבי נוגיידאת
מגדל העמק מחברת שני הפסדים רצופים והקבוצה בינתיים לא מתרגמת את הפוטנציאל שלה לכדי תוצאות. הפסד של מגדל העמק והתחתית תתקרב ומד הלחץ יעלה. נוגיידאת העונה לא מצליחה להתרומם כשהקבוצה לא מצליחה לחבר רצף תוצאות טובות, למרות השינויים הרבים שנעשו בסגל השחקנים. 9 משחקים רצופים ללא ניצחוןף 4 שערים מתחילת העונה ואם הם לא יתעוררו וינצחו במגדל העמק, ליגה ב' תהיה קרובה מתמיד. תחזית: מגדל העמק תנצח.

הפועל באקה אל גרביה - מכבי אתא ביאליק
באקה בירידה מבחינת קצב צבירת הנקודות ונראה שהקבוצה לא מצליחה לשמור על יציבות. הקבוצה מבאקה עם נקודה אחת משלושת המשחקים האחרונים, חייבת לנצח בבית אם עדיין יש לה יומרות של צמרת. אתא ביאליק היא הפתעה אדירה העונה, בקריות נבנתה קבוצה צעירה ודינמית שמגיעה לכל מגרש ונגד כל קבוצה במטרה אחת והיא לשחק כדורגל שמח וחיובי. אתא ביאליק במקום השלישי וניצחון על באקה יבהיר לכל הליגה שהם לא אפיזודה חולפת. תחזית: תיקו.

 

חן ידען ממגדל העמק, יוביל את קבוצתו לניצחון על נוגידאת? צילום: אבי רביבו

 

צעירי טייבה - הפועל רעננה
טייבה חייבת להתחיל לתרגם את היכולת הטובה שהיא מציגה לאחרונה ולאגור נקודות. טייבה מקופחת במחזור הקודם לאחר טעות שיפוט והקבוצה חייבת להשאיר את המשחק מאחור ולהשאיר את הנקודות נגד רעננה בבית. רעננה בפגרה מאולצת של שבועיים ובקבוצה מקווים שהחוסר בדקות משחק, לא יפגע בקבוצה מהבחינה המקצועית. אם רעננה רוצה לעלות ליגה היא חייבת לנצח בטייבה. תחזית: רעננה תנצח.

עירוני נשר - מכבי אחי נצרת
נשר בכושר לא טוב והקבוצה לא מצליחה לייצר רצף של  תוצאות טובות. 5 משחקים רצופים ללא ניצחון מביאים את נשר לאזור התחתית הלוהטת. בנשר חייבים לעשות הכל כדי לחזור למסלול הניצחונות. אחי נצרת היא הפתעת העונה נכון לעכשיו, הקבוצה שהתחילה את העונה במינוס 12 נקודות, מצליחה לסגור את מינוס הנקודות ולטפס במעלה הטבלה. אחי נצרת עם רצף של 5 משחקים ללא הפסד וניצחון על נשר יקרב אותם לאמצע הטבלה. תחזית: תיקו. 

 

מכבי קרית אתא בתקופה נהדרת. האם ינצחו גם את באקה? צילום: עדי דיסטל

 

הפועל בועיינה - מכבי א.א.פאחם
בועיינה עוצרת את רצף התוצאות הלא טובות עם ניצחון יקר עמוק בתוספת זמן, ניצחון שמעניק לבועיינה 3 נקודות יקרות והמון שקט מקצועי להמשך הדרך. בועיינה בבית היא קבוצה חזקה ואם היא רוצה לברוח מאזור הסכנה, היא חייבת לייצר רצף של תוצאות טובות. א.א.פאחם נבנתה העונה למטרה אחת והיא צמרת גבוהה. א.א פאחם עם משחק חסר והיא יודעת שניצחון על בועיינה במשחק החסר והקבוצה כבר במקום השלישי. תחזית: א.א פאחם תנצח.

 

מ.ס. קריית ים - הפועל בני זלפה
קרית ים היא עד עכשיו סיפור אכזבה! הקבוצה מהקריות השקיעה בסגל השחקנים ובתנאים המקצועיים ונכון לעכשיו במבחן התוצאה הקבוצה לא מספקת את התוצאות. קרית ים מחליפה מאמן והיא כבר סופרת ארבעה מאמנים העונה, טוב יעשו אם בהנהלת הקבוצה ינסו להביא שקט תעשייתי. זלפה רושמת הפסד מביך במחזור הקודם לכאוכב, הפסד שמרחיק את הקבוצה מהצמרת. אם בזלפה רוצים להיות בחלק העליון, הקבוצה צריכה לייצר יציבות ולא למעוד במשחקים נגד קבוצות נחותות ממנה. תחזית: קרית ים תנצח.

סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 14!

הוסף תגובה
תגובות
  1. 2-8 ניחוש רע (שלומי 07-02-2024, 14:37)