"המטרה: המשכיות, ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה"

כך אמר גל בן נעים, בלמה המצויין של מכבי אתא ביאליק מליגה א׳ צפון. כזכור מכבי אתא ביאליק ניצחו במחזור האחרון את משחק הדרבי נגד מ.ס. קרית ים והיא רושמת פתיחת עונה נהדרת העונה. השבוע הקבוצה תפגוש את הפועל באקה אל גרביה לעוד משחק חשוב כשאתא ביאליק שנמצאת במקום השלישי עם 22 נקודות רוצה להמשיך בדרך שלה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 05-02-2024
  • 17:59

מכבי קרית אתא נמצאת בפתיחת עונה נהדרת כשהיא צוברת 22 נקודות ממוקמת במקום השלישי והמכובד כשהיא יכולה גם להתמודד על העליה לליגה הלאומית. דיברנו עם בלם הקבוצה גל בן נעים שדיבר על הפתיחת עונה ואמר:"פתיחת עונה טובה שלנו, יש לנו צוות מקצועי מצוין  מאמן מנוסה כמו אבי סבג שמכין אותנו לכל משחק בצורה הכי טובה שאפשר, בנוסף יש לנו חדר הלבשה חזק ומגובש עם שילוב של שחקנים צעירים ושחקנים מנוסים שעוזרים מאד לשחקנים הצעירים".

 

היה לך משחק מצויין בדרבי מול קרית ים, איך אתה מסכם את הניצחון?

"תודה רבה. אני גם חושב שהיה לי משחק טוב אבל גם לכל הקבוצה היה משחק טוב וזה מה שהביא לנו את הניצחון כי שיחקנו נגד קבוצה חזקה עם סגל שחקנים טוב והיה משחק קשה ואני שמח שניצחנו. הכי חשוב לייצר המשכיות  וכבר במשחק הבא לבוא מוכנים מול באקה אל גרביה במטרה לאגור נקודות".


מה המטרות שלכם העונה? אפשר לדבר על עליה?

"לדבר אפשר על הכל אבל עוד מוקדם לדבר על מטרות, כרגע המטרה העיקרית שלנו היא להמשיך את התקופה הטובה לנצח במשחק הבא ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה, אנחנו חייבים להמשיך ולעבוד קשה באימונים והכי חשוב להישאר צנועים ולא לצאת בהצהרות בטח במחזור ה 13. העונה עוד ארוכה ואנחנו עם הפנים למשחק הבא בלבד". 

 

שיהיה בהצלחה!

גל בן נעים משמאל. נמצא בתקופה נהדרת הוא וקבוצתו. צילום: עדי דיסטל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחד שמכיר (משה 05-02-2024, 18:06)
    שחקן מצויין ואישיות טובה מואד..ויינר אמיתי בלם של ליגה לאומית ..גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה תצליח
  2. אולי הוא סנדלר (בלם !? מסננת 06-02-2024, 00:54)
    מספיק אם הבלוף של אבי סבג
  3. אני אוהד של קרית ים (אריק 06-02-2024, 08:15)
    הייתי במשחק הבלם הזה היה לו משחק מעולה היה לנו קשה איתו