עירוני נשר עצרה את מכבי אחי נצרת

עירוני נשר פגשה את מכבי אחי נצרת למשחק סופר חשוב עבור שתי הקבוצות. נשר הגיעה למשחק אחרי הפסד לכפר כנא, מן הצד השני אחי נצרת מגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון דרמטי על מכבי נוג'ידאת. שתי הקבוצות הגיעו במטרה לנצח את המשחק, ובסופו של דבר נשר הצליחה לנצח את אחי נצרת שמפסידה לאחר חמישה מחזורים ללא הפסד

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 07-02-2024
  • 19:40

עירוני נשר פתחה את המשחק מצויין וכבר בתחילת המשחק התחילו לייצר הזדמנויות. בדקה התשיעית נשר הצליחה לעלות ליתרון 1:0 משערו של ראני חמזה. לאחר שער היתרון, נשר המשיכה לשלוט במשחק ורצתה להכפיל את היתרון. בדקה ה-24 נשר באה על שכרה ומכפילה את יתרונה אחרי שער נהדר של סקר שאקר. 
באחי נצרת הופתעו ולאט לאט התחילו לכנס למשחק, בדקה ה-41 השופט פטישב שון שרק לפנדל לזכותה של מכבי אחי נצרת, יאסר אבו נאסר לקח על עצמו את האחריות והצליח להכניע את השוער ולצמק את התוצאה. שלוש דקות בלבד לאחר מכן, נשר מבקיעה שער נוסף ומחזירה לעצמה את היתרון הכפול כשסקר שאקר משלים צמד וקובע את תוצאת המחצית.

 

את המחצית השנייה אחי נצרת פתחה טוב יותר במטרה לצמק את התוצאה ולחזור למשחק, למרות כל הניסיונות, אחי נצרת התקשתה לחזור למשחק כשגם נשר לא מצליחה לכבוש שער נוסף ולהבטיח לעצמה את הניצחון. בדקה ה-91 אחי נצרת מצליחה לכבוש ולצמק את התוצאה ל-3:2 משער של גאבר חביב, אך זה היה מאוחר מדי עבור החבורה של לאלא שמפסידה לאחר 5 משחקים רצופים ללא הפסד.

ברכאת ווהב, מאמנה של עירוני נשר, אמר לאחר הניצחון: "שיחקנו נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה, קבוצה עם סגל טוב מאוד. היה משחק מאוד קשה וגם תנאי המגרש לא עזרו... שתי הקבוצות הגיעו למצבים, היה משחק טוב מאוד של שתי הקבוצות, פשוט אנחנו היינו יותר חדים בחלק הקדמי וניצלנו את ההזדמנויות שלנו. באופן כללי זאת תקופה לא טובה שלנו ואנחנו רוצים לעצור את זה. שאפו ענק לשחקנים שעשו את זה וניצחו. זה היה משחק לא קל מבחינה פיזית בגלל תנאי המגרש, ואני שמח שבסוף לקחנו את שלוש הנקודות".

 

תגובתו של שוער עירוני נשר, עמית סוארי: "הגענו במטרה אחת והיא לנצח. אני שמח שעמדנו במטרה שלנו ועכשיו זה הזמן שלנו לעלות למעלה בטבלה ולשמור על רצף ניצחונות והמשכיות. כבר הספידו אותנו שאנחנו נהיה למטה בטבלה ונתנו את הניצחון לאחי נצרת כבר מראש. אני גאה בחברים שלי לקבוצה, שכל אחד נתן 100% מעצמו וניצחנו את המשחק״.

שחקני נשר חוגגים ניצחון יקר על אחי נצרת

הוסף תגובה
תגובות