מ.ס קרית ים חוזרת לנצח עם ניצחון דרמטי

מ.ס. קרית ים פגשה את הפועל בני זלפה למשחק מאוד חשוב עבור שתי הקבוצות. שתי הקבוצות אצו להשיג 3 נקודות לאחר ששתיהן מגיעות אחרי הפסדים, זלפה הפסידה לכאוכב, כשגם קרית ים מגיעה למשחק אחרי הפסד בדרבי נגד אתא ביאליק אך עם מאור סיסו על הקווים שמונה למאמן הקבוצה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 08-02-2024
  • 12:01

את המשחק שתי הקבוצות פתחו טוב מאוד, אך קרית ים הייתה מאוד מוסכנת כבר מהפתיחה. בדקה ה-29 השופטת שדא דהאמשה שורקת לפנדל לזכותה של קרית ים ומי שלקח את האחריות, היה ירדן כהן שהצליח להכניע את שוערה של זלפה וקבע 0-1 לקרית ים.

לאחר 3 דקות בלבד, בני זלפה הצליחה לחזור למשחק משער של באסל טאהא שקובע שוויון 1-1, תוצאה שנשמרה עד לתום המחצית הראשונה.

את המחצית השנייה שתי הקבוצות פתחו במטרה לכבוש שער מהיר ולעלות ליתרון. זלפה הייתה טובה ויצרה לעצמה כמה מצבים, אך לא הצליחה לכבוש. מנגד, גם קרית ים הגיעה להזדמויות שלה אך גם היא לא הצליחה לכבוש.

 

 

בדקה ה-80 שלפה נשארה ב-10 שחקנים לאחר שבאסל עותמאן הורחק אחרי כרטיס צהוב שני. לאחר ההרחקה, קרית ים השתלטה על המשחק ובדקה ה-88 הצליחה לכבוש ולעלות ליתרון אחרי שער נהדר של ניב הנסאן שמעניק לקבוצתו ניצחון חשוב במשחקו הראשון של מאור סיסו. 1-2 בסיום! 

 

מאור סיסו, פתח ברגל ימין עם קרית ים. צילום: עדי דטליס

 

מאור סיסו, מאמנה החדש של קרית ים, אמר לאחר הניצחון: ״אני חושב שהגיע לנו שלוש נקודות, מהרגע הראשון השחקנים הראו עליונות במגרש ובסוף זה הגיע הכי מתוק שיש. הניצחון הזה מגיע להם על העבודה הקשה ואני שמח שהם הרגישו ניצחון שעשה קצת חיוך על הפנים להנהלה המדהימה שלנו. בסופו של דבר זה רק משחק אחד, כדי באמת להשתפר חייב המשכיות, רעב והמון עבודה״.

ניצחון גדול לקרית ים. (עדי דטליס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן פצצה (משה האוהד 08-02-2024, 15:24)
    איזי הנסן