סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 15!

המחזור ה-15 בליגה א' צפון הגיע, וצפוי להיות מחזור מעניין לקראת סיום הסיבוב... מחזור בו המובילה מרעננה מארחת את בועיינה והסגנית מטירה מארחת את טייבה המתאוששת. מי תנצח? מי תפסיד? ומי תסיים במקום הראשון בתום הסיבוב ? שווה לראות...

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 08-02-2024
  • 17:29

הפועל רעננה, טירה וא.א. פאחם מאבדות נקודות בצמרת, אתא ביאליק מפסידה לבאקה, קריית ים חוזרת לנצח, מגדל העמק מאבדת נקודות יקרות לנוגיידאת וכאוכב עושה את כל הדרך הבטוחה לעבר ליגה ב'.

 

מכבי אחי נצרת - הפועל כאוכב

אחי נצרת מפסידה לנשר והקבוצה נעצרת לאחר חמישה משחקים רצופים ללא הפסד. נצרת מגיעה למשחק נגד קבוצה שנמצאת בתחתית וניצחון שלה ירחיק אותה בצורה משמעותית מהמקום שממנו יורדים ליגה בסוף העונה. כאוכב מפסידים לכפר כנא ונראה שהקבוצה עושה את כל הדרך לעבר ליגה ב'. בכאוכב כנראה לא מבינים את מצבם, אחרת לא ברור לי למה הקבוצה לא מתחזקת. הפסד של כאוכב לאחי נצרת וליגה ב' תהיה קרובה מתמיד. תחזית: אחי נצרת תנצח.

 

קרית ים חוגגים ניצחון. האם יחגגו גם בכפר כנא? צילום: עדי דטליס

 

מ.ס. טירה - צעירי טייבה
טירה מאבדת נקודות נגד כפר קנא והקבוצה יודעת שאין מקום לאיבוד נקודות גם נגד טייבה. אם בטירה רוצים, חושבים ומכוונים לעבר הליגה הלאומית, בבית נגד טייבה אסור לאבד נקודות. טייבה לאחר התיקו המרשים נגד רעננה בבית, רוצה להמשיך את המסע שלה לעבר הישארות בליגה. מהרגע שאיציק שאקי הגיע לקבוצה, טייבה נראית כמו קבוצת כדורגל מסודרת ומאורגנת שיודעת מה היא רוצה מעצמה. תחזית: טירה תנצח.

מכבי נוגיידאת - עירוני נשר
נוגיידאת מצליחה לעצור את רצף ההפסדים ולאחר 8 משחקים רצופים גם מצליחה למצוא את השער. בנוגיידאת חייבים להתחיל ולאגור נקודות, אחרת הקבוצה לא תצליח להתרומם מהמקום שמוביל אותה בסוף העונה למבחנים. נשר עם ניצחון יקר על אחי נצרת והקבוצה מנצחת לאחר 5 משחקים. בנשר יש סגל שחקנים איכותי שיכול לנצח כל קבוצה בכל מגרש ולהידבק לחבורת הצמרת. ניצחון של נשר והצמרת תהיה קרובה. תחזית: תיקו.

הפועל רעננה - הפועל בועיינה
רעננה מגיעה למשחק שכל תוצאה מלבד ניצחון בבית תפתח את הצמרת מחדש, במיוחד לאחר התיקו נגד טייבה. רעננה חייבת לנצח ולהמשיך את המסע לעבר הליגה הלאומית. בועיינה לאחר תיקו ביתי נגד אום אל פאחם וקבוצות התחתית לוקחות נקודות. בבועיינה מבינים שאין מקום לאיבוד נקודות וכל נקודה תביא אותם אל היעד והוא הישארות בליגה. תחזית: רעננה תנצח.

 

מכבי אתא ביאליק פוגשת את צעירי כפר קנא. האם ינצחו? צילום: עדי דטליס

 

מכבי אתא ביאליק - צעירי כפר קנא
אתא ביאליק מפסידה לבאקה, אך למרות זאת הקבוצה חווה עונה מדהימה. הסגל הצעיר והאיכותי יעשה הכל כדי לנצח את צעירי כפר קנא ולהמשיך להיות חלק מדבוקת הצמרת. צעירי כפר קנא עם תיקו נגד טירה, תגיע למשחק במטרה אחת - לנצח ולהתקדם במעלה הטבלה. השבוע ביאליק מצרפים את החלוץ מוחמד עוואאדה שמגיע מעפולה. תחזית: תיקו.

הפועל כפר כנא - מ.ס. קריית ים
כפר כנא היא הקבוצה הלוהטת של הליגה במחזורים האחרונים, כשהיא אינה מפסידה בארבעת המשחקים האחרונים ומתוכם מנצחת פעמיים ברציפות. סגל השחקנים הצעיר והמוכשר כנראה שהיה צריך זמן כדי להתחבר. קרית ים מגיעה למשחק לאחר ניצחון על זלפה והיא מבינה שאם יש לקבוצה עדיין חלומות על עליית ליגה, אסור לה לאבד נקודות בכפר כנא. כל תוצאה מלבד ניצחון וכנראה בקרית ים ישנו את המטרה להמשך העונה. תחזית: תיקו.

 

צעירי טייבה, יעצרו את טירה? צילום: אמיר חאג יחיא

 

צעירי א.א.פאחם - הפועל מגדל העמק
א.א. פאחם עם תוצאת תיקו במחזור הקודם מפספסת הזדמנות להתקרב אל עבר הצמרת, אם באום אל פאחם יש רצון לראות את הקבוצה בצמרת הגבוהה, היא חייבת להתחיל ולייצר יציבות ולא לאבד נקודות מיותרות. מגדל העמק בתקופה לא טובה והקבוצה לא מנצחת שלושה משחקים ברציפות. במגדל העמק יש סגל שחקנים מוכשר ומגוון מאוד, שנכון לעכשיו לא מביא את התוצאות שציפו ממנו. תחזית: אום אל פחם מנצחת.

הפועל בני זלפה - הפועל באקה אל גרביה

זלפה מחברת שני הפסדים ברציפות שמביאים אותם לאזור המסוכן. בזלפה יעשו הכל לעשות את רצף ההפסדים כדי שהקבוצה לא תסתבך בתחתית. באקה מנצחת את אתא ביאליק ומתקרבת חזרה אל עבר הצמרת. באקה חייבת לחזור ולייצר יציבות בתוצאות כדי להשיג את המטרה שלה והיא פלייאוף עליון. תחזית: תיקו.

סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 15!

הוסף תגובה
תגובות
  1. טירה מפסידה (הוגה דעות 08-02-2024, 19:38)