הפועל רעננה חוזרת למסלול הנצחונות

הפועל רעננה פגשה אמש את הפועל בועיינה למשחק מאוד חשוב לשחקניו של אסי אלימלך. אחרי תוצאת התיקו באמצע השבוע נגד צעירי טייבה, רעננה הגיעה למשחק במטרה ברורה לנצח את בועיינה ולחזור למסלול הנצחונות. מצד שני הפועל בועיינה רושמת עוד הפסד ומתקרבת לאזור המסוכן

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 10-02-2024
  • 08:55

את המחצית הראשונה הפועל רעננה פתחה טוב מאוד והתחילו לייצר הזדמנויות טובות לכיבוש, אך השוער של בועיינה פאדי אבו עיסא מנע מרעננה לכבוש שער מהיר. רעננה שלטה במשחק והייתה מסוכנת עד שהגענו לדקה ה-41, בה רעננה הצליחה לעלות ליתרון של 0-1 משערו של עבדי פרחאת, והתוצאה נשמרה עד לתום המחצית ורעננה יורדת להפסקה ביתרון.

 

את המחצית השנייה בועיינה פתחה במטרה לכבוש שער שוויון, אך שוערה של רעננה, עמית סרוסי, היה במקום ומנע את השוויון. רעננה ניסתה להכפיל את היתרון ולגמור את המשחק מוקדם. בדקה ה-79 השופט תמיר דור, קבע לפנדל לזכותה של רעננה ומי שעמד ליד הכדור היה ניר עזריה הנהדר שהצליח לכבוש ולקבוע את תוצאת הסיום, 0-2 לרעננה שממשיכה בדרך הנהדרת שלה העונה בדרך לליגה הלאומית. מצד שני, הפועל בועיינה רושמת הפסד נוסף, כשהיא עם 16 נקודות בלבד מאז פתיחת העונה. 

 

המאמן המנצח, אסי אלימלך, אמר לאחר הניצחון: ״המחצית הראשונה שלנו הייתה בסה״כ טובה. שלטנו במשחק, בועיינה הגיעו בטוחים במשחק שלהם, בעיקר עם כדורים ארוכים שניסו לעקוץ אותנו, אך ידענו למנוע מהם את המעברים. במחצית הראשונה הגענו לשתי הזדמנות טובות, והמחצית השנייה הייתה פחות או יותר אותו דבר, גם שלטנו בעוד שבועיינה נכנסה יותר למשחק, עשיתי חילוף התקפי של ניר עזריה ואחמד רביע והם גרמו לשער השני בפנדל וכך המשחק בעצם היה גמור״.

 

עוד הוסיף אלימלך: ״היינו יכולים לעשות את המשחק יותר קל, קצת חוסר ריכוז שלנו ואני לא אשקר, המשטח מאוד הקשה עלינו ולא יכולנו לשחק כדורגל. אנחנו מתכוננים למשחק הבא״.

 

ניר עזריה, כובש השער השני של רעננה, אמר לאחר המשחק: ״אנחנו שמחים על הניצחון וממשיכים לעבר המטרה שלנו. כל שבוע בשבילנו זה משחק עונה, אנחנו רוצים בסוף העונה להשיג את המטרה שלנו - עליית ליגה״.

אסי אלימלך שמח על הניצחון החשוב (מחמוד עאישי

הוסף תגובה
תגובות
  1. עזריה שב בשקט לא היה פנדל (עמית 11-02-2024, 13:38)