טירה ניצחה את טייבה, שאקי: "מאוכזב, היינו שווים תיקו"

מ.ס. טירה ניצחה 1-2 את צעירי טייבה מצמד שעריים של פארס גנאיים. לטייבה איזן זמנתי, עומר סולימאני. איציק שאקי, מאמנה של טייבה אמר בסיום: "שיחקנו טוב, יצאתי מאוכזב מהמשחק אבל אני מפרגן לטירה שהיא קבוצה חזקה מאד. נחפש נקודות במשחקים הבאים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-02-2024
  • 15:41

מ.ס. טירה מהמקום השני, אירחה את הקבוצה המתאוששת של איציק שאקי מטייבה, למשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגה א׳ צפון. טירה מגיעה למשחק כשהיא בתקופה נהדרת, אך במחזור הקודם עשתה תיקו עם צעירי כפר כנא ואילו צעירי טייבה נראים נהדר מאז שאיציק שאקי מונה למאמן הקבוצה, כשהקבוצה עצרה במחזור הקודם את המובילה הפועל רעננה. 

טייבה הגיעה למשחק במטרה לעצור גם את טירה, אך מטרות לחוד ומציאות לחוד. טירה קבוצה מצויינת שהיתיה עדיפה על טייבה, כבשה צמד שערים של החלוץ הבכיר שלה, פיראס גנאיים, וטייבה הצליחה לכבוש שער שוויון זמני משער של עומר סולימני. 

 

טירה נראית נהדר העונה ועושה רושם שהיא בכיוון הנכון בדרך לעלות ליגה העונה. מנגד צעירי טייבה הפסידו אומנם לטירה, אך הם נראים מצויין וכשהמטרה שלהם להישאר בליגה - כמו שזה נראה, אין ספק שהם ישיגו את המטרה מהר ויתחילו לבנות קבוצה חזקה לקראת העונה הבאה. 

 

לאחר המשחק, דיברנו עם מאמן צעירי טייבה, איציק שאקי שאמר: ״היינו שווים תיקו. הגענו למשחק ללא ארבעה שחקני הרכב שנפצעו מול רעננה והם מאד משמעותיים. יצאתי מאוכזב המשחק כי שיחקנו יפה, הגיע לנו תיקו אבל אני מפרגן לטירה - יש להם קבוצה חזקה מאד״.

לסיום אמר שאקי: ״אנחנו באנו נחלמנו ונתנו הכל, אבל ננסה לחפש נקודות במשחקים אחרים".

איציק שאקי, מאוכזב אבל אופטימי (אמיר חאג יחיא)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אינשאלה רק הפסדים (בלעום 10-02-2024, 20:38)
    טייבה רק הפסדים אינשרלה מי שחייב כסף לשחקנים לא ינצח
  2. בלעום אתה אפס (אולטראס טייבה 10-02-2024, 22:45)
    קנאי מסריח נחנו יודעים מי אתה יזיבל קנאי מסריח
  3. איציק שאקי מאמן שווה ליגה לאומית (מאמן 12-02-2024, 01:14)
    ראשית איציק אדם מדהים ואחכ מאמן מצויין יסודי ומגיע לפאן האישי של כל שחקן ממש מעורב בדברים הקטנים בהצלחה!!!